Hessingen

Alla inlägg under oktober 2007

Av Isadora - 7 oktober 2007 21:33





 

Dagens myspys







 



Av Isadora - 7 oktober 2007 13:47




Åh vad jag vill ha en stor, härligt grovstickad "fiskartröja"!

Denna modell på bilden här under är ju ganska snarlik med vad jag tänkt mig.. Men vill ha den tjock i materialet och så där lite för stor, som man lånat morfars gamla..


Av Isadora - 7 oktober 2007 12:36


Tröttare än tröttast, så segt att komma igång med pluggandet.. Hade velat gå ut på promenad men hinner nog inte det nu, yogan fick jag också hoppas över pga pluggandet. Ska ner och hämta ut ett paket, sen måste jag börja röra mig till min bejbis syster, hennes kille och deras dotter! Har inte träffat dom sen i somras, tiden går verkligen på tok för fort! Har en liten present som jag köpt på loppis och gjort iordning, hoppas den uppskattas :)

Av Isadora - 6 oktober 2007 15:25


Antingen är man för eller mot Facebook, förstår egentligen inte dom som är negativt inställda, vad är problemet? Dom jag hört dessa negativa tankar ifrån menar att man hamnar i en jobbigt sits när man egentligen kanske inte vill acceptera en vänner-förfrågan från en gammal klasskompis men inte har hjärtat att vara ärlig och just tacka nej. Eller i värsta fall, folk som man inte ens känner vill bli vän med en! Men i det senare fallet så känner jag personligen inte att jag har mycket till övers för en massa raggande killar på min vänner-lista, varför liksom? Min block-lista blir bara längre och längre pga dessa idiots som inte fattar bättre..


Jag har Facebook främst för att kunna hålla kontakten med mina vänner som jag lämnade behind i staterna, kanske ganska förståligt då Facebook är som störst over there. Ungefär som lunar var här när man var yngre..

Har My Space också men då det är alldeles för krångligt så känns detta val mer naturligt!


Av Isadora - 6 oktober 2007 12:51



Fint konstnärligt tryck på min t-shirtklänning jag köpte mig igår, oerhört nöjd!

Den ska jag ha ihop med wet look-tightsen (måtte jag få tag på ett par mindre!) plus mina nya mc-inspirerande boots!






 







 




 


 Det här skulle också sitta fint till den outfit jag har i huvudet!








 










 



Båda från Divided!

 Kolla in deras nya butik i Gallerian, only Divided.. sweet!







 


Av Isadora - 6 oktober 2007 12:41


Idag är jag trött, slutade med att efter lite plugg lagade jag och lilla mamsen tacos för pappa jobbade still.. Sen mötte jag upp my boyfriend hos vänner till oss som drack goda drinkar, själv kollade jag på Criminal Minds och mös med katterna. Var ju hur trött som helst och inte alls taggad för alkohol..

Vi blev också inbjudna på födelsedagsfest runt Halloween så dom hade tänkt ha maskerad-tema på festen vilken är passande! Jag har inte firat Halloween sen jag bodde i USA! Där är det ju ett helt annat firande, minst sagt..


Jag vill ha lite sol idag, så man kan ge sig iväg på en promenad då det med största sannolikhet inte blir gymet idag, måste komma någon vart med pluggandet!



Av Isadora - 5 oktober 2007 17:19









 

Det är kärlek!






 









 







Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards