Hessingen

Alla inlägg under juli 2008

Av Isadora - 31 juli 2008 19:15


Nu drar jag till landet! Åker hem imorgon igen då Za ska jobba i helgen och jag och karln ska bort till ett par vänner på middag.. Mysigt värre!

Hoppas ni har det bra, njut!



Av Isadora - 31 juli 2008 19:13



Jag färdigpackade hos karln och ska ut till landet ikväll!




 





 


Av Isadora - 31 juli 2008 00:23


Nu blir det sängen, idag har jag haft känningar av halsont så har suttit på säkert avstång från solen, läst ut min bok också. Riktigt tjejig bok men bra, Stella & Sebastian. 

Imorgon blir det kanske mer sol och poolen, sen på kvällen beger jag mig ut på landet med familjen och min vän Za. Hon ville passa på att hitta på något då hon var ledig, stackarn har jobbat inne i en butik praktiskt taget hela sommaren så klart hon får följa med mig ut på landet!



Av Isadora - 31 juli 2008 00:20


Bjuder på stökig bakgrund, snart flyttar jag hem igen nämligen..












Av Isadora - 29 juli 2008 16:18




 


  

Snurra, snurra tills du blir alldeles yr..




Av Isadora - 28 juli 2008 15:22





Gillade inte Chris Brown så där jättemycket tills nyligen, vissa nya låtar är bra men måste nog säga att de äldre är bättre, ta mig tillbaka till det ljuva 90-talet man är uppvuxen på! Allt från Boys 2 Men, Sisqo, Usher, All for One och all annan smörmusik, haha.. Det är minnen för mig!



Av Isadora - 28 juli 2008 14:57







Fattig student som man är så tycker jag denna lotion från Ldb är ett riktigt kap!



Ligger strax under hundralappen och skimrar minst lika fint som oljan från Nuxe.








Av Isadora - 28 juli 2008 12:23


En veckas semester kvar med min darling sen blir det jobb för min del men bara en vecka för att sedan vara ledig två veckor till själv och vara hemma på ön igen.. Hänga med tjejerna mer förhoppningsvis och förbereda mig för skolstart! Ska faktiskt bli spännande, nya studiekamrater då jag bytte inriktning nu i våras..


Idag ska karln på fotbollsmatch med grabbarna så det blir lugnt för mig, se film och ha lite spa-dag tänkte jag!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards