Hessingen

Alla inlägg under augusti 2009

Av Isadora - 30 augusti 2009 17:56


Det har varit helt upp och ner här hemma så har inte haft någon ro att plugga. Har iaf hunnit uträtta lite ärenden som vi bara var tvungna att fixa med i dag. Känns iaf skönt. I morgon är det skolan igen, vet inte om jag känner mig så utvilad och redo.. Måndag och ny vecka i morgon vare sig jag vill eller inte!


*Tjipp!*



Av Isadora - 29 augusti 2009 12:05


I dag måste jag bara börja läsa bok nummer 2 som ska vara utläst till på onsdag så vi kan diskutera under seminariet då. Jag är verkligen inte taggade att plugga en sån här fin dag.. Lite senare ska jag försöka komma i väg och träffa älskling, vi har inte setts på två veckor! Hej och hå, nu börjar skolan igen och så här blir det.


Hoppas ni har en fin lördag all of ya'll!



Av Isadora - 29 augusti 2009 11:49



My all time favourite!



Av Isadora - 28 augusti 2009 17:01


 


I går var jag med Za på mingel, var verkligen en fin sensommarkväll i bästa anda. Det var så trevligt att äntligen ses också! Vi har inte hunnit ses på hela sommaren känns det som. Hon har jobbat en massa och sen när hon äntligen gick på semester började jag jobb igen. Nu när skolan satt i gång igen kommer vi kunna ses mer förhoppningsvis.



Av Isadora - 26 augusti 2009 19:15


I dag var det föreläsning på schemat men det tyckte inte skolan när jag kom fram i ösregn och allt. Vår föreläsare var sjuk.. Jippie. Gick hem igen och sov, var så trött. Har försökt att läsa lite men går så där. Har nog inte kommit in i vanorna ännu. I morgon jobbar jag så upp tidigt, så snart dejt med sängen igen?



Av Isadora - 26 augusti 2009 19:11


Vi ska så småningom renoverar hallen också, och jag har spanat lite på IKEAs hemsida för inspiration.


 



Källa: www.ikea.se




Av Isadora - 25 augusti 2009 19:12


Jag är lite busy här hemma, med skolan som kickat i gång igen! Nya tider, litteratur, städning och tvätt för en mer harmonisk miljö att studera i. Ska redan läsa ut en bok till på fredag.. Pust! Men sånt är livet!


Nu ska jag återgå men jag lever iaf!


Kram



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards