Hessingen

Alla inlägg under november 2008

Av Isadora - 30 november 2008 20:41


Det var riktigt trevligt igår, gästerna representerade alla generationer både familj, släkt och vänner var där för att fira födelsedagsbarnet.

Jag hängde mest med barnen så som det lätt kan bli. Några av de pratade engelska bl.a och när jag pratade med dem märkte jag hur mycket jag egentligen saknar det... Jag hoppas mina barn kommer bli tvåspråkiga, det är så utvecklande.

Älsklingen nämnde att jag pratade engelska i sömnen, minns dock inte vad jag drömde? Så det påverkade nog mer än vad jag trodde.. haha

Första advent och allt, en av brorsorna var här och åt söndagsmiddag. Nästan som förr i tiden, var skönt att se att han mådde bättre, nästan som förr.


Trevlig advent!


Glöm inte att blåsa ut ljusen sen..




Av Isadora - 30 november 2008 16:19




 


 Gårdagens









 






 

Av Isadora - 29 november 2008 15:25


Sovmorgon, långfrukost, plugg, fix med datorn och bara glidigt runt i morgonrock hela dagen. Men nu ska det bli ordning på det!

Ska upp och äta middag med familjen sen måste jag börja göra mig i ordning för en 30-årsfest som vankas ikväll!


Hoppas ni får en fin lördag!

Cheers!



Av Isadora - 28 november 2008 21:29


Jobbat idag sen efter det en sväng långt ut till bushen för att jaga en finfin pälsjacka och den blev min! Återstår att se om jag behåller den, fin men kanske lite väl kort?

När jag väl kom hem så blev det middag med mamma, nu blir det tjejkväll med mys och film. Så skönt för vi är båda helt slut efter denna vecka!


Kram



 




Källa: bild lånad av linn gustafsson





 

Av Isadora - 27 november 2008 18:28







2 for the price of 1



Stackars tjejen i kassan som gjorde misstaget men ingen är gladare än jag! Ägaren av h&m är ju ändå så rik så 100 kronor lär han ju inte sakna..









 








Jag hade siktat in mig på vanilj holiday med någon stark krydda men valet hamnade slutligen på denna! Den enda doft jag kan använda utan att må illa..



 





Av Isadora - 27 november 2008 18:12





 




När jag var yngre sov jag jämt med flätor dagen före mina födelsedagar. Gjorde det även igår och så här fint blev resultatet!





Av Isadora - 26 november 2008 20:39


Idag jobb och imorgon skola igen, sista kursen för denna termin påbörjas då. Det har gått riktigt snabbt det här läsåret och om två år är jag färdig. Känns väldigt långt men med tanke på hur snabbt det här året passerat så är det ju snabbt de kommande åren kommer gå?

Blev färdig med hemtentan efter jobbig pärs igår då datorn vägrade fungera, höll på att få spader! Men nu har jag iaf lagt den på lådan och samtidigt lagt det hela bakom mig.. Väldigt skönt!



Av Isadora - 26 november 2008 18:59




 




 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards