Hessingen

Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Isadora - 29 oktober 2007 22:37



 

Så då förstår ni att Halloween är just ett sånt firande!






 





Där hänger den, bara väntar på att bli använd igen.. Känns som en

förklädnad i värsta Stålmannen-manér, dont know why?

Kanske mitt rätt jag som får komma fram då den

åker på? haha.. Kul ska det bli iaf!







 


Lyx
Av Isadora - 29 oktober 2007 22:28




För er som har idétorka och står helt clueless nu inför Halloween får ett inspirerande klipp här!

Min favorit är i slutet, en kille vars rygg är helt "uppsprättad" och visar hela ryggraden, skithäftig målning!



Av Isadora - 29 oktober 2007 14:25





 




Jag trodde det skulle vara en enkel match i att få tag i en pumpa! Det är det ju förhållandesvis, stora är inget problem men lite mindre som jag var ute efter var det lite värre med. Hittade till slut den perfekta på vårt lilla skit Konsum här på ön, hör o  häpna! Lyckan är total, nu är det bara fina blommor som ska införskaffas till arrangemanget!





Av Isadora - 29 oktober 2007 13:23


 



 

Både idag och imorgon har jag självstudier, läsa in mig på kurslitteraturen före föreläsningen denna vecka. Start på en ny kurs, kulturanalys vilket innebär lite tid i skolan men också ute i fält, praktik alltså.. Spännande!


Skönt att kunna vara hemmavid så man blir ordentligt frisk, I really need it!

Var lite orolig att böckerna jag beställde för mer än en vecka sen inte skulle hinna hit i tid men idag fick jag avin, bara för mig att åka ner o hämta de!

Nu blir det lunch med pappa :]





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards