Hessingen

Alla inlägg under februari 2011

Av Isadora - 26 februari 2011 11:46


Bloggen har inte varit någon prio ett direkt den senaste tiden. Jobbar mest hela tiden och när jag väl kommer hem så har jag ingen lust att sitta vid datorn. Så känns nog som det är hög tid att lägga ner den..

Av Isadora - 19 februari 2011 14:07


Underbart skönt med helg! Man hinner inte så mycket i veckodagarna när man kommer hem från jobbet, i alla fall inte jag då jag har en timmes restid till jobbet. Så idag passar jag på att tvätta och städa undan här hemma, unnar mig en ansiktsmask med fukt då jag blir så torr nu när det är kallt ute. Ikväll är det 30-årsfest på Undici, ska bli kul att komma ut lite! Speciellt när jag varit sjuk flera turer den senaste tiden.. Men först en promenad ute i vinterlandskapet!


  


Av Isadora - 17 februari 2011 19:52


Nu är snart det helblonderade håret och de röda tonerna från den mörka färgen borta, då kan jag äntligen låta det växa igen!


  


 

Vill ha så här fint igen!!




Av Isadora - 16 februari 2011 20:10


Trött som aldrig förr men tillbaka på jobbet efter några långa sjukdagar hemma.. Sov inte så bra i natt pga jobbig granne (!) så nu tänkte jag faktiskt bege mig in i duschen för att tina upp, endast 18 grader här inne.. brr! Next up - time for bed!

 

Kram


Av Isadora - 16 februari 2011 20:09


En vårig look jag kommer satsa på när det blir lite varmare!


  


Av Isadora - 14 februari 2011 21:23


Här har det varit sjukstuga hela helgen, försökte piggna till med en promenad i lördags men senare mot kvällen blev jag riktigt dålig! Jag hoppas jag blir bättre så jag kan gå till jobbet på onsdag i alla fall, trist att bli sjuk så här i början speciellt, när jag var så taggad men vad gör man. Längtar tills jag blir friskt och solen skiner och snön smälter bort för gott, vill skippa tunga kängor och tjock dunjacka hur mysigt det än är med fina vinterdagar!


Kram!


Av Isadora - 12 februari 2011 17:13


  



  

Lyx
Av Isadora - 12 februari 2011 17:06


Trots att jag är väldigt trött när jag kommer hem från jobbet på vardagarna, då jag stiger upp kl. 6 och annars är van att inte gå och lägga mig före 12 på kvällarna, så känns det så oerhört befriande när man väl är hemma! Nu när det är helg så känns det helt overkligt att inte plugga varenda lediga tid! Eller när man mot förmodan ska någonstans inte kunna slappna av när man äntligen tagit sig ut för man känner stressen krypa sig på att man egentligen borde vara hemma och plugga. Det känns både konstigt och skönt men otroligt befriande att kunna ägna sin lediga tid till vad som helst!


Idag blir jag hemma då jag kände mig lite krasslig redan på väg till jobbet igår. Älskar att baka men det har inte funnits tid till det tidigare men nu har jag hittat tillbaka till det igen nu när det finns mer fritid, bakade semlor igår! Så det slinker nog ner en till även idag.


Kram!


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards