Hessingen

Alla inlägg under juli 2010

Av Isadora - 29 juli 2010 21:23


Idag har jag varit iväg och hjälp vänner att packa, imorgon går flyttlasset! Jag vet inte om jag var till någon vidare hjälp men det var i alla fall kul att ses och det blev även en snabb fika. Nästa gång hoppas jag på att det är vi som är i flyttartagen!


  


Av Isadora - 29 juli 2010 00:44


De flesta som känner mig tycker det är svårt att köpa presenter till mig, jag hävdar att de inte känner mig tillräckligt (?) väl för att veta vad jag drömmer om innerst inne!

Nog om det..


Något som jag ska unna mig när jag väl "kommer på plats" är denna fina smyckesställning från Lisbeth Dahl!


  


 

Källa: www.systerlycklig.se



Av Isadora - 27 juli 2010 21:44


 I hemmets lugna vrå..

 





Av Isadora - 27 juli 2010 21:34


Jag har varit iväg till killen och bara umgåtts, kollat på film och bakat bullar! Hur mysigt som helst att bara få vara.. Vi planerar för övrigt inför en väldigt spännande tid som komma skall. Vi båda är väldigt förväntningsfulla så det gäller verkligen att ta vara på den här tiden att vila ut och ladda batterierna för det kommer onekligen bli en väldigt intensiv höst och vinter! Nu när jag är hemkommen igen så blir det väldigt lugnt, ska upp imorgon för att fixa massa på stan och gå på behandlingar inför bröllopet vi ska närvara vid på lördag!


Kramar!


Av Isadora - 24 juli 2010 20:22



  



Av Isadora - 24 juli 2010 13:15







Fin och billig klänning från h&m, endast 49,50:-!










  

Källa: www.hm.com



Av Isadora - 24 juli 2010 12:51


Idag när det är vädret är lite så där så passar jag på att tvätta igenom kuddar och täcke, det kommer ju ta evigheter innan dunet torkar så lika bra! Säkert hela dagen.. Men jag planerar dock inte att spendera all min tid i tvättstugan, killen kommer förbi så umgås mer än gärna med honom istället! Hoppas ni får en fin dag!


Kram


Av Isadora - 23 juli 2010 21:25

 

Som jag har letat!


  


Ja, ja, ja! Ingen var gladare än jag när jag hittade dessa nästintill identiska sandaletter från Roots!




  




Källa: www.laredoute.se & privat


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards