Hessingen

Alla inlägg under juni 2010

Av Isadora - 30 juni 2010 21:45



Enkla och väldigt sköna, i äkta skinn från Din Sko!


  



Källa: www.dinsko.com




Av Isadora - 30 juni 2010 21:37


Jag jobbar hela veckan och allt flyter på i sin takt.. Jobb på dagarna och lugnt på kvällarna, orkar inget annat när man är uppe och studsar vid 6 på morgonen! Jag skulle egentligen vara ledig nästa vecka men det lutar åt att jag nog jobbar en dag i alla fall, inte så jobbigt med tanke på de andra dagarna som förblir lediga! Hoppas även på jobb v.28 men det återstår att se hur det blir med den saken.. Ska bli skönt att sedan äntligen bli helt ledig efter skola och jobb som gått i varandra denna vår! Nu blir det jag som avnjuter en bra bok och glass!


So long!

 


Av Isadora - 29 juni 2010 20:20


 

- Dagens fundering! -


Jag mådde verkligen dåligt när jag såg denna "kortfilm" förra veckan, det fick mig att tänka på det tragiska som drabbade den unga killen på Kungsholmen för inte så länge sen..




Jag säger bara en sak; SE DETTA!









Trailern 









Av Isadora - 28 juni 2010 20:35



 

Sweatpants, no thanks!  Däremot fick denna fina kjol hänga med hem idag!






 






Av Isadora - 27 juni 2010 20:37


Härliga, härliga midsommar!

 


  



Helgen har varit riktigt bra, efter fredag begav jag mig som sagt till killen och vi kunde inte ha haft en bättre helg!



Av Isadora - 24 juni 2010 23:19


Det känns verkligen som man har haft fullt upp nu inför midsommar, jag var iväg en sväng till stan för att köpa ny ryggsäck så jag kan packa på mig optimalt imorgon. Sen hittade jag faktiskt lite nya bikinisar, då förra årets blivit för små! Sånt som händer när behagen sväller.. Ska bli så skönt att komma iväg nu imorgon och träffa vännerna! Kommer nog vara tyst här då jag sen ska vara hos killen hela helgen så jag får passa på att önska en trevlig midsommar redan nu!



Av Isadora - 23 juni 2010 21:43


  


Här har det inte skrivits mycket! Jag jobbade i måndags och sen har det faktiskt varit lugnt på jobbfronten men inte mig emot som passat på att både träna och slappa i solen med resten av familjen alternativt en bra bok! Idag var jag även en sväng för att kolla efter lite förnödenheter inför midsommar då vi killen och jag ska ut till vänner i Järla Sjö och bland annat åka ut med båten, riktigt skönt!




Kram

Av Isadora - 19 juni 2010 22:16


  


Idag har jag varit iväg med lilla mamma och fått underbar massage och ansiktsbehandlig! Det förstnämnda väldigt efterlängtat och behövligt, jag har ju haft så ont i två veckor. Men nu känns det mycket bättre, tack och lov. Jag har även följt bröllopet som så många andra i staden. Imorgon är det middag med släktingar, bland andra en härlig skåning! Jag hoppas vi kan få träffa de andra lite senare i sommar. Nu återgår jag till tv:n!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards