Hessingen

Alla inlägg under augusti 2011

Av Isadora - 20 augusti 2011 12:23



 

Make a difference!

 

 

 

 


  


Gå in på http://savejapandolphins.org/ och hjälp till du också! Den 1:a september startar denna avskyvärda jakt på dessa fina varelser i Japan!



 

Var med i kampen du också!




 

Av Isadora - 20 augusti 2011 12:20


Första veckan på jobbet gick hur fort som helst! Dock var det inte lite annorlunda denna vecka och väldigt lugnt men skönt med en sådan start. Nästa vecka på tisdag sätter skolan igång och då är det upprop med ny klasslärare och klassrum för barnen, spännande! Den enda som de känner igen från förut är jag och sina klasskamrater men jag tror det kommer bli en bra hösttermin. Så jag har nu två arbetsplatser kan man säga, kanske inte eftersträvansevärt men det kan fungera för stunden. Jag trovs väldigt bra på båda ställen så det ska nog gå vägen!



 



8/8

Av Isadora - 8 augusti 2011 20:54


Nya, fina smurfbyxor!

 

 

 

Av Isadora - 1 augusti 2011 15:36


Tre veckor av semestern har redan gått och jag har två veckor kvar. Dock ser jag fram emot att få börja jobba igen, sätta igång vardagen och få lite rutin på livet. Denna sommar har innehållit både bröllop i Italien och trevlig resa ner till släkten i Malmö. Nästa år hoppas jag på att killen och jag har semester tillsammans till skillnad från i år då han bytt jobb och inte fått någon semester alls. Men sånt är livet ibland! Nu blir det lite röj här hemma, passar på när det är grå moln som hänger tunga över huvudstaden idag.



 


 

Fin, somrig bild några år tillbaka..




 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards