Hessingen

Alla inlägg under mars 2007

Av Isadora - 31 mars 2007 17:19

M ville också posa i en av hennes nya outfits!

Idag blev det shopping i Täby centrum med mamsen och brorsdotter, hon fyllde 7 den 10:e mars så hon fick välja lite själv vad hon ville ha och sen så stod jag o mamma för the bill. Blev lite saker till slut iaf och hon verkade njuta i fulla drag! Så roligt att se, minns själv när man var i den där åldern..
Leggings i olika färger, shorts, två par ballerinas & solglasögon. Och hallonröda stupisar och randigt rock-inspirerat topp med fjärilsärm av mamsen.
Sen blev det muffinsbak när vi kom hem vilket också blev väldigt lyckat. Allt ifrån citron o kokos, hallon, choklad o vanliga muffins, mums!

Nu ska jag göra mig redo för lite festande med älsklingen och vänner, ska bli kul att komma ut lite! Tjing*

Av Isadora - 31 mars 2007 17:09

Kände för lite färg denna fina dag med sol och shopping!

Vita tights - Ellos
Hallonrött linne - Hm
Armégröna shorts - Hm
Vitt bolerotröja med huva - SB
Vita skor - Din Sko
Väska Esprit - Åhlenscity
Halsband "ägget" - SB
Vit klocka - Guldfynd

Av Isadora - 30 mars 2007 22:11

Bilder från förr..

Morgondagens planer består av att leka med brorsdotter vilken innhåller shopping med mig och lilla mamsen även farmor i detta fall! Sen blir det muffinsbak för hela slanten, så hon får lite gott att ta med sig hem.
Sen skulle det ju vara bra om man fick lite pluggande undanröjt, är så trött denna vecka så kan vara skönt med en lugn dag dag siktar in mig på söndagen..
Men innan dagen är slut imorgon så är det planer för lite festligheter med älskling och vänner till oss, alltid trevligt!

Av Isadora - 30 mars 2007 12:47

Lyx förknippar jag med att njuta, kanske en spadag, massage av någon man tycker om, bli killad på ryggen, finns det något bättre?

Något som jag är extra förtjust i är sånt som doftar gott, parfymer, tvålar och ljus. Ljus har jag alla dess former och dofter.
Fastande för dessa fina från Åhlens när jag var med Sophie i helgen och letade efter röda hjärtformade ljuslyktor till hennes salong! En underbar blandning mellan kokos och citrongräs tilltalar verligen alla mina sinnen plus att förpackningen verkligen fångar ens uppmärksamhet, andas verkligen lyx med det svarta fina sidenbandet som bryter mot det vita, snyggt!

Av Isadora - 30 mars 2007 12:44

Här är min fina oversizetröja med ugglemotiv, kanske ha imorgon?
Från Topshop.

Av Isadora - 29 mars 2007 21:41

Lite kul när par matchar varandra, tycker jag. Dessa söta finska par hittar man på Hel Looks!

Av Isadora - 29 mars 2007 19:45

Här hemma myser jag runt i dessa plagg om det inte är för kallt, har det rätt varmt nere hos mig jämfört med resten av huset.
Vitt linne med inbyggd bh från MQ och trikåbyxa i 100% viskos från Hm, verkligen superskönt mot huden. Helt klart årets kap! Letade länge efter sånna här förra sommaren efter jag nobbat dom i USA året innan, vilket för mig är helt obegripligt så här efteråt. Men det tar väl ett tag ibland innan en trend går hem hos en..

Vad myser ni runt i hemma?

Av Isadora - 29 mars 2007 18:21

Längtar till man kan sitta på balkongen igen, i bara linne utan pläd och dricka smoothies! Våren har ju kommit tidigare än någonsin i år men får nog ändå vänta tills den riktiga värmen kommer.. Så länge drömmer jag bort till maj förra året då balkongen var ny och vårfin!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards