Hessingen

Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Isadora - 5 oktober 2007 17:19









 

Det är kärlek!






 









 







Av Isadora - 5 oktober 2007 15:01



H&M-tightsen.. En storlek för stora men tänkte bara visa

hur dom såg ut jämfört med AA-tightsen!


Kanske inte världens smickrnade bilder, men ni får ju se allt! :P


Jag gillar dom! Dom är inte för mycket och lite skön wet look över dom!



Av Isadora - 5 oktober 2007 14:52


Var jobbigt att blogga igår då allt på sidan uppdaterades så långsamt..

Idag har det varit en väldigt givande dag, iaf i skolan! Hade religionsförläsning + seminarium efteråt. Föreläsare var så inspirrerande och bra att jag nästan funderar på att byta mitt andra ämne till religion! Vi inledde på de för. och sem. med att meditera, så alla skulle bli lugna och mottagliga för vad som komma skall ungefär. Rätt flummigt men jag gillade idén!

Efter skolan åkte jag för att byta till saker på hm, till min besvikelse var wannabe-lacktightsen i min storlek slut men jag hoppas ju att jag lyckas haffa dom nästan gång dom kommer in! Köpte iaf en fin t-shirtklänning som kommer bli prima till dom..


Nu kanske man ska avverka lite plugg så jag också kan få en lugn och skön fredagkväll!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards