Hessingen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Isadora - 30 augusti 2010 19:33


Idag var det skola då, första gången för denna termin. Riktigt intressant föreläsning och bra föreläsare men jag var helt snurrig i huvudet och kunde inte ta in så mycket. Jag kasta in handduken en halvtimme innan vi slutade.. Nu blir det bara lugna gatan för imorgon börjar jag inte förän ett, hur skönt som helst! Jag behöver verkligen det.. Måste vila upp mig!


Kram


Av Isadora - 30 augusti 2010 19:31



  



Av Isadora - 30 augusti 2010 19:26


  


Igår var jag iväg och gjorde massa ärenden på stan och trotsade min förkylning. Jag var bl.a och lånade en bok på skolan, det var helt dött som en spökstad. Minns när det var så i Isla Vista när jag bodde i Santa Barbara för några år sen, alla amerikaner hade åkt hem för Thanksgiving. Endast jag och min svenska roomie var kvar kändes det som!



Av Isadora - 30 augusti 2010 19:25



  



Av Isadora - 27 augusti 2010 19:09



Usch, jag mår nästan sämre idag jämfört med igår men jag antar att det blir så när man jobbar trots förkylning! Jag som vill gå på bloggmingel imorgon, återstår att se hur det blir med den saken.. Äntligen helg iaf, ikväll blir det mys med god mat och efterrätt! Sen ska jag försöka prata så lite som möjligt så jag inte tappar rösten.


Kram alla!


Av Isadora - 26 augusti 2010 18:54


Något liknande är jag sugen på att satsa på i höst! Halsduken är redan inhandlade och ett par boots står härnäst på tur..


  




Källa: www.bianco.se & www.ginatricot.se



Av Isadora - 26 augusti 2010 18:40


Här har det varit dött ett tag, jag har jobbat hela veckan samtidigt som jag känt mig krasslig så väl hemkommen på kvällen har jag stupat innan tio! Inte likt mig som är en riktigt nattuggla men det har nog gjort mig gott. Jag skulle egentligen inte jobbat idag och imorgon men även det blev det ändring på, bra för mig som behöver pengar till framtida flytt så småning om! Ska bli väldigt skönt med helg om man säger så.. Då kan jag få vila ut mig ordentligt innan skolan sparkar igång på måndag.



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards