Hessingen

Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Isadora - 15 oktober 2007 22:17




Jag och karln min ska iväg på 30-årsfest om två veckor och då är det

tema hippie! Känns inte riktigt som mitt rätta element, även

fast det är hur kul som helst med temafest! Don't get

me wrong! Svårt att hitta något storblommigt i

färgerna brunt och orange bara, usch och fy!

Tur är väl det.. Känns som om jag är mer

bohochic än hippie.. hm




 


Här är lite bilder jag hittade när jag letade inspiration på nätet!





Lyx
Av Isadora - 15 oktober 2007 13:12


Idag är det då inlämning av våra examinationsuppgifter men direkt efter ska ett nytt projekt ta vid, min grupp ska mötas upp och åka ut till Hagaparken.

Sen får jag väl se om jag hinner åka och "jobbträna" något direkt efter.. Får hoppas att det hinns med! Skolan kommer ju såklart före allt annat.




 

Hoppas alla läsare får en bra dag, nu måste jag bege mig!







 

Update: Hann inte jobbträna idag, får ta det senare i veckan. Nu är jag iaf äntligen hemma, ska bara ta det lugnt för snart rullar det igång igen.. Synd att man inte hade en tv att kika på, kanske dvd?




 

Det fina Ekotemplet i Hagaparken.





 






Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards