Hessingen

Alla inlägg under juni 2008

Av Isadora - 30 juni 2008 19:59



Söt klänning jag gillar!

Behålla eller ej?




 









 




Av Isadora - 30 juni 2008 19:02


Var på jobbet tidigt idag så var så trött så jag somnade på bussen hem flera gånger om! Sprang på stan för att leta efter en resväska som jag önskade mig i födelsedagspresent som jag skulle köpa nu när jag flyttar över till karln. Kan ju vara bra att ha när vi ska ut och resa sen senare i år också..

Men den verkar helt slut i hela stan! Just my luck.


Har lyckats få nackspärr eller något, inte vidare skönt.. Måste vara bussens fel! Apropå buss, undrar om man kommer till jobbet imorgon??



Av Isadora - 29 juni 2008 16:46



Vi hade en föreläsning i höstas på LHS om barns internetvanor, hur bra som helst! Där vi pratade om sidor som snyggast.se till exempel.

Där föreläsaren gjorde oss medvetna, alla lärarstudenterna som satt i salen, att de listorna på tjejer och killar ser helt olika ut!

Tjejern måste ju visa så mycket skinn som möjligt för att hamna på topplistan medan killarna helst ska se lite metrosexuella ut nu förtiden och pluta lite trumpet med underläppen.. Alla är de dock offer för samhällets ideal och för alla pedofiler där ute, när en bild en gång är ute i cyber är det hur lätt som helst att kopiera och använda bilden på fel sätt!


Ryser bara jag tänker på det.. Jag tyckte det var en jättebra föreläsning för att inte tala om lärorik, han gjorde oss medvetna om saker som man vet innest inne vet men måste tala om så vi kan hjälpa barn och ungdomar att ändra bilden hur man ska vara! Det är okej att vara den man är. Barn ska inte anspela på sex, barn ska vara barn så länge de kan! Basta.




Av Isadora - 29 juni 2008 15:57


Poolparty!




 




Dagen blev inte som jag tänkt mig men tur är väl det ibland! Det skulle ju regna och vara kallt men igår var det varmt och en typisk sommarkväll och ingen var gladare än jag!


Spelade brännboll så jag var helt genomsvettig och hade sjukaste mjölksyran i benen! Tar alltid sådant på fullaste allvar, allt eller inget! Vårt lag vann och vi sprang snabbt tillbaka och hoppade i poolen!

Sen vankades det grillning, bättre sätt att avsluta dagen fanns nog inte..



Hoppa ni haft en lika bra helg som jag!


 Puss




Av Isadora - 29 juni 2008 15:34




Vid poolen igår, trevlig fest!



 



Av Isadora - 28 juni 2008 12:34


Har varit på promenad med mamma idag, minns inte sist det hände men idag gick det iaf och var hur trevligt som helst att gå och prata och få röra på sig samtidigt. Nu efter rejäl lunch ska jag göra mig i ordning, ha lite hemmaspa och sedan åka iväg på fest hoppas jag!

Tyvärr är inte vädret med oss så något badande blir det nog inte men förmodlingen brännboll och grillning!



Av Isadora - 27 juni 2008 23:43




Fin klänning inne på h&m igen!




 


 





 


Källa: hm.com/se



Av Isadora - 27 juni 2008 23:10






 

Klädseln till bion igår, älskar denna skjorta!





 









Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards