Hessingen

Alla inlägg under april 2012

Av Isadora - 30 april 2012 12:45


I lördags firade vi en fin tös som fyllde 30!

Av någon konstig anledning så är det svårt för mig att hamna på bild så jag brände av en när jag var på toa (!).


 

 

 

 

Just for you guys... 

 


Av Isadora - 30 april 2012 12:17


Det har varit mycket på gång den sista tiden, både i huset och på jobbet!

En liten glimt från vårt sovrum där det grönskar och går i grönt i fönstret för tillfället för att matcha utemiljön.


 




 


Jag och killen var iväg på Trädgårdsmässan för någon vecka sen för att få lite inspiration och även inhandla några fina plantor. Jag har väl varit på det klara vad jag vill införa i trädgården men det var ändå kul att gå runt och kika på allt fint och få chans att prata med experter på området!


 


     


En stor rabatt på framsidan med söderläge där jag planterat rosor och lavendel som jag med spänning väntar på ska få liv!




 



Av Isadora - 8 april 2012 13:30


 


Den här efterlängtade produkten har jag velat prova länge, det fick bli påskpresenten till mig själv.


 


   


Jag har alltid irriterat mig på det faktum att solprodukter är så feta och att en glansig hinna uppstår under dagen. Nu ska denna produkt ha en nedmattande effekt och jag är väldigt nyfiken om den håller vad den lovar!



 

Av Isadora - 8 april 2012 13:00



Både gott och fint, dukar till bords!




 

Av Isadora - 7 april 2012 15:58


Glad Påsk alla fina kycklingar där ute!!


  

Det har inte blivit särskilt mycket bloggande på senaste, beklagar detta men det har varit fullt upp med både jobb och hus. Vi har renoverat småsaker bara innan vi går på de riktigt stora sakerna. Jag hoppas ju innerligt att vi kan börja med verandan inom ett par veckor!


 

Kramar!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards