Hessingen

Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Isadora - 10 oktober 2007 22:50




Då var det snart dags för Halloween, förra året gick inte firande så vilt till men året dess för innan hu-je-da-mig! Men bor man i USA vid ett sådant tillfälle så ska det ju firas som sig bör, tror vi festade 5 dagar i rad..

Här i Sverige är det inget big deal, bara yttligare en ursäkt att få supa minst sagt.

Själv ska jag på födelsedagsfest med tema maskerad just pga Halloween fast en helg efter självaste Halloween äger rum, om man nu ska vara petig!




Sist jag hade my costume så gick mina nätstrumpbyxor sönder så nu måste jag inhandla nya, bara att fara till Buttericks för de lär ju gå åt som smör i skolsken! (Kolla in deras hemsida för er som inte har vägarna förbi!)


Folk kanske inte förstår hypen i USA, där ska man inte vara läskig utan grejen går ut på att ha så lite kläder som möjligt, det är den enda tidpunkten en vanlig tjej kan gå på gatan iklädd endast string och bh utan att bli kallad hooker typ..

 Så jag är med andra ord ganska så påklädd i mina mått, bara så ni vet! yeah!






Lyx
Av Isadora - 10 oktober 2007 15:48



En kille som är inne på samma spår som jag, thank God, lyssna själva;



 

Dra fram till 20:45 så förstår ni nog vad jag är inne på..

Av Isadora - 10 oktober 2007 13:06


Känns som om jag och min käraste har flängt runt i stans alla möbel- och inredningsbutiker, men våra tankar återkommer ändå till en soffa som vi sett på Mio. Stor, skön och precis den modell vi vill ha! Nu till kruxet som säker många med oss också upplevt, soffan vi siktat in oss på har även ett par goda vänner till oss också gjort. De har tom redan gjort slag i saken och köpt den! Jag försökte trösta min älskling med att den faktiskt är en byggbar soffa, vi behöver ju inte ta samma armstöd, kuddar, ben och färg på tyget som de andra..



 




Inspirationsbild från Mio



Av Isadora - 10 oktober 2007 11:31







Hemtenta idag och imorgon så kommer nog vara rätt absent känns det som.. Kanske får till något inlägg i de små pauserna man tar, we'll see! 











 






Bild: Lund.se






Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards