Hessingen

Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Isadora - 26 oktober 2007 17:03



Det var den här jag babblade om tidigare idag, från mitt nyårs-kollage, remember?






 


Av Isadora - 26 oktober 2007 15:46


Denna låt tillägnar jag denna dag, en riktig klassiker så ger mig gåshud rakt igenom hela skiten! Love It! Känner att jag måste spela den idag för att ändå påminna mig hur lycklig jag är över att inte ha ett skit att göra, kan ju lätt glömmas bort i allt snörvlande..






Av Isadora - 26 oktober 2007 15:35


Presentationen gick bra idag, över förväntan men min insats kanske inte var den bästa.. Blev ofokucerad när några i klassen flinade när jag pratade vilket kändes väldigt oproffsigt av mig att ens reagera på men jag komemr nog bara bli bättre att tala inför andra då detta var första gången på flera år som jag haft presentation. Men nu är man mer varm i kläderna! Feels like I could do anything! De tränar mig ju bara inför framtida elever, lite bra att få in det tidigt!


Känns som sagt som om jag skulle kunna klara vad som helst nu.. Förutom att bli frisk då. Blir nog ingen fest för mig inte.. Hade varit kul, jag o bejbi är ju aldrig iväg tillsammans o nu var det 30-årsfest på köpet. Just rub it in!

Köpte en sak tidigare idag som jag gått o suktat efter, som både tröst för jag är sjuk o som morot för jag var så duktig idag trots det! 




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards