Hessingen

Alla inlägg under juli 2007

Av Isadora - 31 juli 2007 23:57



En dagens ute vid häxan, blev tyvärr en väldigt sen en men blir lätt så när man är borta hela dagen o har massa kul! Mycket choklad blev det också, min man är en turgubbe han.. hihi




Av Isadora - 31 juli 2007 13:21

Idag blir det Grönan hela dagen, vi är ett gäng som ska dit o köra lite femkamp, blir nog rätt skoj! Har inte varit där i år så kanske åker en sväng med bergodalbanan?

Hoppas vädret håller i sig nu så sista veckan iaf får ett bra avslut, sen blir det jobb i två veckor för att sen ha en vecka till innan skolan börjar!

Då ska jag bl.a åka ner till Malmö med Sophie till gemensamma släktingar, var år o dar sen jag var där nere så det ska bli super!

Av Isadora - 30 juli 2007 22:41



Mina favoriter hos Asos..



Klänning + väska = Perfekt!




Av Isadora - 30 juli 2007 20:20

I höst kommer lack o läder bli riktigt stort för er som missat det!

Kolla in dom här stövlarna eller du kanske hittar något annat som faller dig i smaken?

Av Isadora - 30 juli 2007 18:48

Idag vaknade jag upp med huvudvärk med det botades lätt med en bagel med creme cheese o tomat! mums*

Lite senare kom min karls syster, hennes kille o dotter. Kul att ses så mycket på kort tid så hon inte glömmer mig o blir så där blyg som små barn blir när dom inte träffa en på ett tag.

Efter vi umgåtts lite med dom så åkte jag o bejbi till diverse möbel o inredningsbutiker, det var motvilligt fån min andre hälft men jag nog att han tyckte det var bra att kunna kika in sortimentet lite. Men mest av allt vet jag att han vill flytta idag eller egentligen igår om det hade gått, det är därför det är sån tortyr att gå på såna ställen för han vill ha allt nu!

Nästan lika otålig som jag, men bara nästan.. Nu står grabbarna o lagar tacos till oss o jag känner mig som en sann karl som surfar o glor på tv! haha


Ha en fortsatt trevlig dag alla läsare där ute!

/Kram



Av Isadora - 29 juli 2007 22:48



I need some good pair of boots for the fall..




 



Dom här godbitarna är lånade från Ebay.



 











 


Av Isadora - 29 juli 2007 14:18


Även tjejer utan extremt smala spiror kan ha kort kjol!


Våga vägra vara slav under anorexi-förtryck!


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards