Hessingen

Alla inlägg under januari 2010

Av Isadora - 31 januari 2010 14:24


I dag blir det vädligt lugnt, somnade riktigt sent när jag fick försöka fixa för att brorsan skulle komma hemåt! Snart kommer killen över och säger hej innan han beger sig till Thailand i morgon i 3 hela veckor, tänk den som kunde göra det! Inte jag, för jag har massa att göra dessa kommande veckor.. skolan först!



Av Isadora - 30 januari 2010 15:02



Hoppas jag kan ha mina äsklingar i kväll utan att slira och ramla!


  

Av Isadora - 30 januari 2010 11:57





.. så funderar jag på att ha något liknande på mig i kväll..






  

Av Isadora - 30 januari 2010 11:44






Äntligen såg jag Coco - Livet före Chanel i går, så inspirerad man blir av en kvinna som på den tiden bröt sig loss och gick mot strömmen, riktigt starkt!



  


















Här i randig tröja som hon tog efter fiskarna vid havet, jag gillar ju som bekant randigt jag också!




  



 
 
 

Av Isadora - 29 januari 2010 17:54



Ett axplock av det jag behöll ur min beställning från kära h&m..

Mycket ljust och basic!



  



 

Källa: www.hm.com

Av Isadora - 29 januari 2010 16:32


Det har varit en massa glädje här hemma senaste dagarna, vi lyckades buda hem lägenheter vi var och kikade på här i huset i söndags! Kan ju inte bli bättre investering! Nu är det äntligen fredag och här hemma blir det lugnt, tänker inte sätta min fot utanför dörren med i dag.. I morgon blir det förmodling värmning hos en nybliven granne sen utgång men är inte så sugen med tanke på att det ska bli -13 i morgon, brr!

Av Isadora - 28 januari 2010 19:19


I dag passade jag på att sova ut när jag hade sen föreläsning, men gud vad seg den var, kändes som tiden stod stilla och vi aldrig skulle få komma ut! Efter skolan hämtade jag mina nya älsklingar hos skomakaren och drog och solade, så skönt med lite värme! Kan det inte bli lite sol och lite varmare snart? Det räcker med 10 plusgrader för mig, jag är inte kräsen! haha.. Nej nu blir det hemmaspa hos mig, gäller att passa på lugnet för stormen!

Av Isadora - 27 januari 2010 15:00


Jag köpte dessa fina örhängen i går, om klänningen sitter bra så kan det ju vara en fin kombo!


  


 

Källa: www.angelicascloset.se & privat.

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards