Hessingen

Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Isadora - 20 oktober 2007 19:39




Det blev en enda lång myshelg, därav dessa

 kläder som kändes mest lämpliga!





 







Av Isadora - 20 oktober 2007 14:55



Jag tycker det är så fucking helerious att i var och varannan tidning så står det att Christina nog bör bekräfta bebisryktena, men är det ändå inte upp till kändisarna själva vad de vill utala sig om? Bara för alla andra nyblivna kändismammor vill skrika ut till hela världen att de minsann har en bulle i ugnen på gång, så kanske inte alla vill det?

Men vad jag inte förstår är varför bekräfta något så uppenbart, ser inte folk att hon är gravid eller?? Löjligt, I say!





 







 

Bild: expressen.se




 



Av Isadora - 20 oktober 2007 12:26


Fan, ibland är det inte bra att det finns bloggar där ute som bloggar om det man tänk köpa, iaf inte liiite längre fram när man har pengar. Tough luck för mig säger jag bara.. Var inne på Alexandras blogg och såg att hon bloggat om min miniklänning jag siktat in mig på inför New Years, bara till att köpa den så fort som möjligt så länge den finns kvar för pengar jag egentligen inte har, det svider det!



 









 



Bild: Lånad från Alexandra








 



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards