Hessingen

Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Isadora - 7 oktober 2007 23:26




 

Det var inte länge sen Michelle Williams klippte sig riktigt kort men jag måste nog ärligt säga att detta var ännu sötare nu när det vuxit ut lite, passar perfekt med hennes docksöta ansiktet!

Inte alla som passar i kort hår, det ska gudarna veta..





 



 


Bild: people.com





 


Av Isadora - 7 oktober 2007 21:36



Jag är så arg så jag vill gråta!! Mina älsklingar har blivit utsatt för vandalism i natt!!!

Och jag vet inte utav vem ens, av någon nedrans jycke eller kanske en j*vla unge som lekt hund har tuggat sönder mina skor! Inte sönder o samma direkt men dom är iaf förstörda i mina ögon..



 

Frågan är då nu om jag ska köpa mig ett par nya eller gå med dom till skomakarn?

Kommer ju reta gallfeber på mig varja gång jag har dom, kommer tycka dom ser "missbildade" ut. Dom var iofs inte svindyra men är man fattig student som räknas ju varende krona..







 


Update: Nu med lite eftertanke och med mammas hjälp att kartlägga mina senaste dygn har jag kommit fram till vem den skyldiga äro, nu med facit i hand är det ju inte så konstigt att dom inte har come clean om man säger så..


Äsklingen min är så snäll o köper mig ett par nya som plåster på såren :) Love you!



Nu kan jag också få en god nattssömn.. 


Av Isadora - 7 oktober 2007 21:33





 

Dagens myspys







 



Av Isadora - 7 oktober 2007 13:47




Åh vad jag vill ha en stor, härligt grovstickad "fiskartröja"!

Denna modell på bilden här under är ju ganska snarlik med vad jag tänkt mig.. Men vill ha den tjock i materialet och så där lite för stor, som man lånat morfars gamla..


Av Isadora - 7 oktober 2007 12:36


Tröttare än tröttast, så segt att komma igång med pluggandet.. Hade velat gå ut på promenad men hinner nog inte det nu, yogan fick jag också hoppas över pga pluggandet. Ska ner och hämta ut ett paket, sen måste jag börja röra mig till min bejbis syster, hennes kille och deras dotter! Har inte träffat dom sen i somras, tiden går verkligen på tok för fort! Har en liten present som jag köpt på loppis och gjort iordning, hoppas den uppskattas :)

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards