Hessingen

Alla inlägg under juni 2012

Av Isadora - 30 juni 2012 23:25

En vecka kvar sen semester, det ska bli så skönt! Iofs så ska vi mest bara vara hemma och kanske göra en och annan dagstur men inga långa resor. Därför passar det ypperligt att ta sig an den där lilla varelsen som jag längtat så efter. Nämligen en hund! Känns fortfarande ofattbart att den kommer hem till oss men så är det! Ska iväg och fixa massa grejer till hemmet och även valpsäkra inne och ute. Det kommer nog bli bra men även väldigt utmanande. För övrigt rullar allt på.. Med hus och jobb och jobbintervjuer, får se var jag hamnar!

Av Isadora - 24 juni 2012 13:10


      


Hoppas ni haft en trevlig midsommarhelg!

Det har jag, vi var ute hos vänner på Värmdö och njöt i sommarvärmen. Två veckor kvar sen semester, hoppas det blir en fin sommar!




Av Isadora - 23 juni 2012 18:01

  

          

Livet rusar på i en rasande fart och rent privat är det så mycket som hänt på senaste tiden! Livet är verkligen underbart på så många sätt! Jag har fått möjligheten att lära känna lite drygt 20 speciella och fina individer som påverkat mig på flera plan, kommer aldrig glömma er.


Huset fortsätter vi att renovera, bit för bit lite i taget. Samtidigt som det är arbetssamt så är det kul att se vad man själv kan skapa. Det har blivit en del förändringar i utemiljön likaså, något jag längtat efter hela livet känns det som. Längtat efter egna rosor, lavendel, pioner, för att inte tala om doften av nyklippt gräs, underbart! Att bara ta cykeln till jobbet känns som nyfunnen frihet.




Av Isadora - 23 juni 2012 17:59




Finaste tjejerna var här på middag för några månader sen, hoppas vi ses snart igen! <3




 



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards