Hessingen

Alla inlägg under april 2009

Av Isadora - 30 april 2009 14:39




Det blev denna grå skinnimitationen från Divided, är även sugen på en svart men måste nog höra med en viss person om det är okej först..





Av Isadora - 30 april 2009 11:40


Har ingen aning vad jag ska göra i dag.. Hade ju varit kul att hitta på något i alla fall, då man är ledig i morgon. Nu tänkte jag ge mig ut på en promenad, måste kämpa för en friskare kropp! Hur ska man annars orka göra saker?


Får passa på att önska en trevlig valborg!





 

Av Isadora - 29 april 2009 21:58


Efter jobbet åkte jag och mamma och shoppade lite, skönt att hitta lite fint! När vi kom hem för mat och fika fastnade vi vid gamla foton från förr, hittade en hel låda full här om dagen när jag städade ur mitt källarförråd. Man blir så nostalgisk av sånt och trots att man tycker att man inte har förändrats ett dugg så inser man att så inte är fallet när man ser alla dessa bilder 5, 10, 15 år tillbaka!


Imorgon är jag ledig enda fram till söndag, så skönt! Ska försöka läsa lite inför nya och sista delkursen för denna termin som sätter i gång på måndag! Läskigt och spännande på samma gång!


Kram



Av Isadora - 28 april 2009 17:40



 

Jag är äntligen klar med min examination! För den här gången i alla fall.

Det måste ju bara firas på något sätt! Är dock för trött. haha






 

Av Isadora - 28 april 2009 13:15


Idag är det plugg som gäller, jag är ute i sista stund med en bok men fann den äntligen så ska iväg alldeles strax så jag kan slutför min examination för denna gång! Imorgon är det jobb men är ledig på Valborg! Undrar vad vi hittar på då? Längtar till den dagen vi kan komma i ordning i lägenheten, nu har jag inte varit där på ett bra tag men hoppas det blir till helgen?


Hoppas ni får en fin dag!



Av Isadora - 27 april 2009 20:40



Storfavorit hos mig, älskar finstickad bomull!


Källa: www.hm.com/se





Av Isadora - 27 april 2009 19:49





 



När jag var yngre färgade jag håret jämt, nu när man är äldre satsar man på säkra kort.

Men en vacker dag vill jag nog prova rött igen! Alltså "naturligt" röd och inget annat..




 


 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards