Hessingen

Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Isadora - 13 oktober 2007 23:25



 I feel like a rockchick!



Av Isadora - 13 oktober 2007 13:42


Jag är nog världens svåraste människa att köpa saker till, brutalt ärlig får man ju höra ofta! haha. Började tidigt, i 12-årsåldern om jag inte missminner mig? Mamma och pappa kommer hem från en resa med kläder hon köpt som jag rynkar näsan åt, hon fick behålla det själv!




Igår hittade jag äntligen kappan i rätt grå nyans! Den satt jättefint och jag kände mig som en blandning av en businesswoman och en liten flicka som fått sin första fina kappa att ha till fest!






 

Så denna kappa står på första plats på min julelista tätt efter ett par rutiga duntofflor att ha hos min pojk när han flyttar, måste ju ha dubbelt upp av allt nu när man kommer bo på två ställen, snurrigt värre!



 


Av Isadora - 13 oktober 2007 13:36


Ni kanske minns Stinkbomben? Mina fina prinsesskor från Berry Details!


 De har mycket mer att erbjuda än de skorna som beklagligt inte föll mig i smaken..





Bilder: Berry Details






 


Varma sockorna med bollarna är ju bara för bedårande, om de inte är stickiga vill jag ha dem! Kanske är en bra julklapp?





 




Av Isadora - 13 oktober 2007 11:59


Det började redan igår, mina främre tänder är helt ömma, har ont så ont.. Tycker nästan lite synd om mig själv. Känns som om de varit ute hela natten på baluns! Nu har jag iaf tagit en värktablett så man kan fungera som folk, hoppas den fungerar?


Lite senare ska jag på tjejmiddag, min generation men även min käre mors generation ska med! Kommer nog bli trevligt, lite annorlunda än vad man är van vid! Samtalen kommer säkert ledas in på inredningsstilen "shabby chic" haha! Min vapendragare och barndomsvän Sophie kommer ju vara på plats så det känns tryggt!




 

Min lilla apa, än håller vid ihop!




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards