Hessingen

Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Isadora - 24 oktober 2007 19:05



 



 

Vaknade igår rejält täppt i näsan och idag har det bara blivit värre, attans med massa jobb framför mig och redovisning på fredag, fest på lördag! Äh, det får bära eller brista.. Köpte på mig nyponsoppa och apelsiner, ska bädda ner mig och hoppas det blir bättre av lite vila!


Har idag varit hos en logoped, första gången, läskigt må jag säga! Fick göra skumma övningar, läsa en saga högt som blev inspelat på band, låtsas-slänga en boll och göra massa sk- och st- ljud samt massera tungmuskeln under hakan! Ja, så nu vet ni.. haha

Sen var det bara att åka till skolan för att fixa med vår redovisning, trodde aldrig jag skulle komma igenom denna dag levande men ibland är det bara att bita ihop och kämpa!


Av Isadora - 24 oktober 2007 19:02



Som ni kanske har märkt så är det inte alltid lätt att komma in på min sida, själv hoppar jag nästan höjdhopp om jag kan komma in någon gång under dagen för att uppdatera, inte kul!

De som äger denna sida håller på att jobba för fullt med att fixa så det ska fungera som det ska, nästa vecka ska de utöka med nya servrar, thank God!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards