Hessingen

Alla inlägg under maj 2007

Av Isadora - 31 maj 2007 22:06


Blir glad av denna bild på Fergi, snyggt brunbränd med enkelt svart toppat med silvriga heels. Hennes rörelsemönster är skönt att vila ögonen på, tycker om att hon är fint kurvig och lite lagom tränad på sina ställen, mer sånt åt folket är så trött på alla 100 lbs som resten av Hollywood består av!








 


 


Bild: people.com

Av Isadora - 31 maj 2007 22:02

Önskar att jag kunde skriva lite mer i mina inlägg men är svårt med bara en hand plus att det är jobbigt att sitta här när man har så ofattbart ont.. blir mycket smärtstillande vill jag lova och korta stunder åt gången. 

Ni kanske undrar varför jag ens försöker sitta här vid datorn, saken är den att ligga i sängen hela dagen blir man ju tokig av så något ska man väl fördriva snigeltimmarna med.

B&J

Av Isadora - 30 maj 2007 22:13




 

För det är jag värd!



 



Thanks bejb, you're the best!



Lyx
Av Isadora - 30 maj 2007 21:03


Därför kommer jag blogga allt mindre på obestämd tid!



 



Av Isadora - 29 maj 2007 18:17





Det stela, ringlande armbandet i guld - Guldfynd


Flätade armbandet "kärleksarmband" som jag och min älskling har likadant - Minns jag inte vart det är köpt


Stela gula med guldfärgat - HM (köps paketerade 3st)


Av Isadora - 29 maj 2007 18:05


Kommer nog ta ett tag tills jag kan blogga igen för imorgon är dagen då jag fruktat här! Eller lite rädd är man ju iaf, har klarat mig bra från massa barnsjukdomar, ingrepp och liknande tidigare..

"Men det är ju bara en liten knöl" som vissa uttrycker sig. Den försvinner väl av sig själv? Nej, det gör den inte.. Har haft den sen jag var 17 och nu känns det skönt att äntligen bli av med den, basta! Trött på folk som tro sig veta vad som är bäst för mig!

Av Isadora - 29 maj 2007 18:03


Snyggt med marinblått & vitt mot brunbränd hud!


(Inte för jag har det än men jag kan tänka mig.. hehe)





Av Isadora - 28 maj 2007 21:01


Bröllop betyder något speciellt för mig, något underbart som bara händer en gång i livet med en speciell utvald. Den person man vill dela resten av livet med. Med just den personen var jag på stan med i fredags och vi gick förbi en liten butik där dom säljer fina sidentyger och får syn på klänningen som personifierar mitt framtida bröllop! Enkel, flickigt söt och väldigt fint snitt. Im in love..

Igår såg jag Lindsay Lohan med en snarlik klänning på filmpremiär i NY, ganska lustigt om man tänker efter.. Hur stor är chansen? Tyvärr minns jag inte vad jag hittade bilden annars hade jag mer än gärna lagt upp bilden brevid.







Här är drömmen..





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards