Hessingen

Alla inlägg under april 2008

Av Isadora - 30 april 2008 20:21



Det blir inte mer festligheter än så här för mig idag



 




Nu ska jag plugga medan alla andra är ute på firande!





 

Av Isadora - 30 april 2008 19:31


 


Källa: wahlinarkitekter.se


 

Av olika skäl så begav jag mig idag ut till orten där jag är uppvuxen, där jag spenderat mina mest bedyelsefulla år skulle jag nog vilja säga..

Känns alltid lite märkligt när man kommer ut dit, jag vet att jag är vuxen nu men känner mig ändå som ett barn när jag kommer ut dit.

Som om tiden stått stilla och man förväntar sig att allt är precis som man lämnade det. Som om att ingen växt upp bara jag och alla ens vänner och alla man kände finns kvar i samma skepnad som då.. Lite lustigt ändå when your brain play tricks on you, skulle man väl kunna kalla det.

Det är skräckblandad förtjusning jag känner när jag är där, kanske var det ändå bästa tidpunkten att flytta då vi ändå gjorde samtidigt som man lämnade kvar så mycket minnen, ens halva liv. Om husen ändå kunde tala..



Av Isadora - 29 april 2008 20:37




Det var någon som undrade hur denna var i verkligheten och den är lika fin som på bild så skynda fynda på ellos.se




 





Av Isadora - 29 april 2008 20:31


Plockar undan och städar här hemma plus att jag provar en massa från ellos som kom idag, kul!! Bör plugga men är ledig både imorgon och torsdag så tar det då tänkte jag.. Måste ju leva också, var i Kungsan idag och premiäråt första mjukglassen för i år, härligt!





Av Isadora - 28 april 2008 22:53


Riktigt trött nu, snart är det sängen.. Riktigt tung dag i skolan idag då det var varmt och inget syre i huset, usch! Orkade iaf tvätta när jag kom hem vilket jag är glad för, finns det något bättre än nytvättade lakan?


Natti natt



Av Isadora - 28 april 2008 19:15




Jag är så kär! Speciellt i ett par av mina nya skor, först visste jag inte om de var fulsnygga eller bara fula! Men jag gillar dem, tråkigt med vanligt jämt..

 Måste fundera hur man ska matcha de bara!






 

Av Isadora - 28 april 2008 19:06



          Bästa pudret ever!



 









Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards