Hessingen

Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Isadora - 4 oktober 2007 22:02



Kom hem senare än vad jag trodde men är mer än nöjd med resultatet! Nu har jag haft kvällsfika med mamma och suttit där uppe och myst framför tvn, bara sängen som gäller nu..


Nu till det väsentliga! Var på intervju angående jobb idag och dom sa att dom gillade mig redan när vi hade hörts på telefon och det kändes jättebra idag när vi sågs också! Dom erbjöd mig jobbet på stående fot praktiskt taget, nu är jag hur glad som helst vilket kanske är förståligt.. :) Passar mig perfekt, några timmar här och där, när jag inte har förläsningar och sånt.

Blir lite "arbetsträning" i början, smygbörjade idag iom att vi klickade så bra på en gång! Och nästa gång blir på måndag, då jag så perfekt har föreläsningsfri dag!



 



God natt alla babes!





 







 

Av Isadora - 4 oktober 2007 21:06



Här står jag i full mundering på språng till föreläsning med frukost och anteckningsblock i högsta hugg!





Av Isadora - 4 oktober 2007 15:17





Idag har jag hunnit med att ha en kort förläsning på förmiddagen, gått en sväng på stan.. Värsta "kändis"-spaningen, haha såg Engla med sin bebis. Hon är en Hot Mama, hon! Inte ska man sunka ner sig men om jag känner mig själv rätt kommer jag nog göra just det! Kul att någon inspirerar och visar en annan väg för nyblivna mammor!


Nu ska jag iaf iväg på det där hemliga.. Hoppas att det går vägen, behöver verkligen det här! Berättar mer sen för er som är nyfikna!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards