Hessingen

Alla inlägg under januari 2008

Av Isadora - 31 januari 2008 19:03



Det här linnet var den enda jag till slut fastnade för ur kollektionen;







 





 




 Kommer passa utmärkt till min nya svarta kjol med dragkedja och svarta pumps som jag hittade idag, världens kap!





 







Av Isadora - 31 januari 2008 18:54


Jag är så trött, så trött.. Var uppe tidigt idag då vi skulle springa ute i fält med GPS och kompass, var svårt till en början men kul sen när man kommit underfund med hur det fungerade!


Gick en sväng på stan idag för att lämna tillbaka saker jag inte ville behålla, sen slank det ner lite nya saker i påsen istället men det är en annan historia..



Av Isadora - 31 januari 2008 18:08



Enkelt och kanskr tråkigt rentav?




 


Av Isadora - 30 januari 2008 17:45



Några av skälen;



 

Madonna

Mariah Carey a nother one

Whitney Houston






Varför steg fame:en er åt huvudet, varför kunde ni inte bara förbli de bra sångerskorna ni en gång var?










 




 



Bilder: google.se







 





Av Isadora - 30 januari 2008 17:08



Jag fastnar oftast vid bilderna på människor som minglar på självaste modeveckan än de från visningarna..


Har länge varit ute efter ett par vida byxor helst i denim och färgen blå men veckar omöjligt att få tag i utan hög midja = 70-talsjeans. Jag vill ha mer åt sailorbyxan, kanske kommer närmare sommaren? Hoppas det!



Personligen tycker jag det ser snyggast ut om man har en rumpa att fylla ut byxorna med, hurra för byxor för oss riktiga kvinnor och inte barnstorleken size 0!




 





 


Bilder: Alla från Stockholmstreetstyle såklart





 




Av Isadora - 30 januari 2008 16:52


En lång start på dagen blev det idag, gäller att passa på för idag var det enda sovmorgonen denna vecka! Skönt att starta dagen med hallon/blåbär smoothie och ost/skin toast sen träning på gymet på.. Nu återstår det bara att plugga, inte lika tevligt men kul när man hänger med vad som sägs på föreläsningarna.


Ja, det känns verkligen som en söndag, träning och pluggande..


So long..




Av Isadora - 29 januari 2008 18:11


Varit i skolan hela dagen, imorgon har vi inga föreläsningar eller sem. så därför tänkte jag passa på att åka till my hubby och umgås som vi inte hinner vidare mycket annars då jag både går i skolan och försöker klämma in lite jobb då och då. Och han som jobbar jämt känns det som.. Anyways, ska bli skönt att göra något annat än att plugga! Det får bli imorgon..


Tjing!



Av Isadora - 29 januari 2008 17:59




Sämsta bilden ever..



 






 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards