Hessingen

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Isadora - 12 oktober 2007 20:32




 


Idag kom mitt pris som jag fick välja ut själv, så nöjd!


Lagom "rockigt" för mig, finns i svart också men brunt känns lite mjukare plus att det inte liknar detta armband för mycket, variation förnöjer!!




 











 


Lyx
Av Isadora - 12 oktober 2007 20:19


Känns inte som jag skrivit så mycket nu när hemtentan hänger över mig som ett orosmoln, på måndag är det iaf inlämning och sen samma dag sparkar nya projekt igång! Inte en lugn stund med andra ord, men är det heltid så är det!

Idag började inte dagen på allra bästa vis, försov mig till första föreläsningen men tydligen har jag inte missat mycket. Lektionen efter lunch var den som var viktigast.


Efter skolan drog jag och lilla mamsen till Kungens och Skäris, hittade ett och annat som jag blev lagom nöjd med om man säger så! Ganska utplockat på många affärer men kanske bara för man letar efter specifika saker som man uppfattar det så?

Då jag fortfarande inte har en tv som går att titta på, har nämligen ingen fungerade boxer så tänkte jag faktiskt plugga lite och sen se film, det kan jag iaf!



Av Isadora - 12 oktober 2007 20:14


From nu så blir det nog bara outfits när det är något speciellt tillfälle, fest och liknande.. Kanske tom en fredag då man känner sig extra fin?

Det får tiden utvisa.. Känns som om det är mycket redan nu med skolan och allt, plus att det aldrig är kul att behöva känna sig pressad till något som denna kategorin blivit på sistone. Kanske förlorar läsare pga detta?

So what, känns inte som jag har alla Sveriges invånare som läsare nu heller.. Förhoppningsvis är det fler av er som klickar in på min sida ändå?





 



Lot's of lovin'!





 








 



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards