Hessingen

Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Isadora - 27 oktober 2007 21:46




Så här skulle jag sett ut om det blivit någon hippie-fest för mig men tyvärr fick min älskling gå utan mig.. Satsar på nästa helg, wiieehoo!



Av Isadora - 27 oktober 2007 17:31



När man har så här fina naglar för ovanlighetens skull så vill man ju nästan ge sig ut på baluns, men nej, inget sånt för mig inte!



Det blir Heroes vid datorn..



Av Isadora - 27 oktober 2007 14:33




Äsklingen min frågade just vad jag tyckte han skulle klä ut sig till nästa helg då vi ska på Halloween-fest, sent ute som alltid.. eller jag som alltid planerar flera månader innan! haha

Anyways.. Han har fått höra ett flertal gånger att han är lik ett utav "eniro-trollen" så han funderade starkt på att klä ut sig till honom. Nu fick jag ett härligt uppdrag att hitta kläder! Vem fan har gula byxor liksom? Ingen.. Och om ingen har det så finns det ingen efterfrågan heller, desto svårare att hitta med andra ord! näst intill omöjligt skulle jag vilja säga..

Tröja är ju lätt fixat, finns ju många ställen inte minst online där man kan fixa eget tryck på en t-shirt.


 Good luck till mig!


Don

Av Isadora - 27 oktober 2007 11:35


Fick dock glädjande besked idag, en long lost friend från staterna ska plugga abroad i Tyskland och då kan vi ses! Superkul, indeed!


Nu ska jag bara kurera mig, maka mitt feta arsle tillbaka till sängen och försöka att inte tänka på att det är fest ikväll, bu-fucking-hu!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards