Hessingen

Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Isadora - 14 oktober 2007 22:05



Äntligen en mobil som jag förstår mig på, har alltid haft Nokia tidigare..

Och självklart blev denna rosa som den tidigare!

Funderar på att köpa en fin strumpa till min nya bebis :]

Från Mobilglitter.se






Lyx
Av Isadora - 14 oktober 2007 16:32



 

Min hy verkar redan blivit grå och trist, inte en skymt av någon bränna här inte! Passade på att roffa åt mig de här vid kassan på H&M igår..

Måste nog skrubba eller köra med ansiktsmask 1-2ggr/veckan nu!




 






 

Av Isadora - 14 oktober 2007 15:39


 Mina är lite tjockare men påminner ändå lite om de jag var ute efter som ni ser nedanför på bilden. 60 denier, medium cover från Lindex.






Av Isadora - 14 oktober 2007 15:06


Idag när jag vaknade kändes mitt liv helt upp och nervänt men det börjar som tur var ordna upp sig nu! Fått rätsida på mitt pluggande, har bara en uppgift kvar att göra men behöver som många gånger förr en studiekamrat att bolla mina tankar med..

Var en sväng till ett shoppingcentrum utanför stan, ni vet det där med fjärilen som logga? Åkte dit med min lilla mamma som är så snäll och körde mig, haffade lacktightsen!! Det gjorde min dag lite bättre iaf..


Mina tänder gör fortfarande väääldigt ont, undrar vad de har för planer, hoppa ut?  Känns som om jag varit i slagsmål och fått en rak höger, de är så ömma. Wonder why? Jag är livrädd för att jag ska drabbas av tandlossning, vill inte se ut som tandlös gammal tant, inte än iaf! Har ju inte ens hunnit fylla 25.. sakta i backarna.




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards