Hessingen

Alla inlägg under april 2010

Av Isadora - 30 april 2010 19:13


Efter min ansiktsbehandling investerade jag i en rengöring med fuktbevarande effekt från MD, jag är riktigt nöjd!



  



Av Isadora - 30 april 2010 14:15


Jaha, så var förkylningen ett faktum! Blir lugna gatan hemma i dag alltså, hade hoppats på att en god nattsömn skulle fått mig på rätt köl igen men icke. Men jag får trösta mig med att vi har en dejt inplanerad i maj vilket är väldigt snart det med!

 

Hoppas ni alla får en fin Valborg!


Av Isadora - 29 april 2010 18:57




Nu är jag hemma och mellanlandar för att sedan åka tillbaka till killen över helgen. Han är ledig så vi ska passa på att umgås så mycket som möjligt plus att jag ska till praktiken nästa vecka också. Här hemma passar jag på att reda upp och tvätta, skönt att komma hem till ett rent hem nästa gång när jag måste plugga en massa!

I morgon är det Valborg och då är det tänkt att jag och killen ska åka över till ett par vänner till oss i Järla Sjö, var alldeles för länge sen sist då vi umgicks alla fyra. Det ska bli kul! Blir väldigt lugnt, vilket jag är tacksam över.. Känner mig inte helt 100.





Så här fint var det runt sjön där killen bor!

Behöver jag säga att jag plockade mig en fin bukett??

 

  

 

 

Nu är det vår!

 

Av Isadora - 25 april 2010 12:56


Jag har verkligen inte spillt något tid med att sitta hemma den här helgen, i fredags sprang jag på stan för lite shopping. Jag hittade dock inte det viktigaste så fick bege mig ut till förorten i går där det blev ännu lite mer shopping, tänka sig! Men nu får det vara nog på den fronten om man ska ha några pengar kvar.. Jag är för övrigt väldigt nöjd med ett specifikt köp, en jacka från Mango som jag kärade ner mig i för några veckor sen!! Jag vågade inte posta någon bild här på bloggen med risk att den skulle ta slut.. tror det var ett smart move!


I dag blir det lite plugg och tvätt som jag måste röja undan, kommande vecka är det praktik och jag ska hålla egna lektioner! Då flyttar jag för tillfället till killen som bor nära..

Av Isadora - 23 april 2010 22:15


  



Av Isadora - 21 april 2010 20:53


I dag när det varit så tråkigt väder har jag passat på att få lite gjort på skolfronten, kanske inte direkt det jag tänkt mig men jag har gott om tid för det senare! Jag har i alla fall planerat mina lektioner som jag ska hålla i nästa vecka på praktiken so Im all set! Nu blir det lugnt här hemma, skola tidigt i morgon! Jag är så lycklig för att jag fått sova en hel natt utan mardrömmar och stress och utan att somna tidig morgon.. *peppar peppar*


Kram

Av Isadora - 21 april 2010 20:00


Jag vill ha piloter liknande dessa för ett humanare pris, tips anyone??

 

 

  


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards