Hessingen

Alla inlägg under november 2011

Av Isadora - 27 november 2011 15:36


 


Första advent och jag är verkligen i stämning trots utebliven snö och vissa andra saker..

Det är så mycket som är på G nu och jag vill så gärna skriva om det men tänker att det är lika bra att vänta med allt då jag vet med 100% att det verkligen blir av! Det har varit så många turer hit och dit att man knappt vågar hoppas längre.. Väldigt kryptisk text men vill ändå ha med detta på bloggen sen när jag själv ser tillbaka på den här tiden.


 

Kram

 

 



Av Isadora - 21 november 2011 19:57


När det begav sig ägde jag en Expedition parka. En alldeles för stor modell på en kvinna om du frågar mig så här i efterhand, kände mig stor som en tunna. Behöver jag säga att jag gjorde mig av med den något år efter?


 


Nu när det även säljs dammodeller i Sverige valde jag att inverstera i en mer figursydd modell vid namn Victoria parka och jag är mer än nöjd!




 



Källa: www.canada-goose.com


Av Isadora - 21 november 2011 19:22


Ny omröstning om julen har startat här intill, missa inte!



-------------------------------------------->>>



Kram

 

 

Av Isadora - 20 november 2011 19:31


I fredags hade vi vårt uppträdande för resten av skolan med tema fest!

Jag ville inte vara för mycket på jobbet, så det fick bli ganska enkelt..



 


Av Isadora - 20 november 2011 15:17


Jag trivs oförskämt bra på mitt jobb! Till en början var jag tveksamt inställd till att ha två arbetsplatser men det finns både för- och nackdelar. Fördelarna är att jag inte tröttnar lika fort och för både miljö- och personalombyte. Nackdelen är väl att jag ibland kan bli lite stressad och desorienterad att ha två platser att vara på, under samma dag.

Trots att det inte är en fast tjänst så ser jag fram emot att gå till jobbet på söndagen! Självklart blir det en vardag även här som överallt och vissa dagar är jobbigare än andra men överlag så är det mest bra dagar! Jag känner verkligen att jag gör någon nytta, om jag enbart gjort livet lite bättre för en person så är jag mer än nöjd!


<3   <3   <3



Av Isadora - 20 november 2011 11:14



Väldigt basic men både tröjan och byxorna är nya! Byxorna är en favoritmodell från Cheap Monday! Det var länge sen jag hade ett par blåjeans i mellanblå nyans. Det blir väldigt mycket smala byxorna nu, som går ner i stövlar.



 


Av Isadora - 20 november 2011 10:54


 


När jag var på NK själv för herrans massa år sedan och tomten var där!

 

Igår var jag och lilla mamma inne i stan och strosade och kollade på fint julpynt och kom i stämning! Jag var så stolt över mamma, hon har nämligen inte varit inne i stan på säkert 15-20 år tillsammans med mig! Hon har problem med sina nerver och drar sig för sånt som är för prövande pga många olika skäl. Så när vi igår tog bussen hem var jag så stolt över henne! Jag visade henne mina favoritställen som hade tagit fram massor med fint inför jul.


 

Jag surfade även in på massa hemsidor för uppfödare sent igår, kunde knappt gå och lägga mig. Jag vill så gärna hitta vår hund!



En solande Foxy, så söt!!





 



Kram

 

 

Av Isadora - 13 november 2011 16:09

  


Jag trodde inte det skulle vara så svårt att få tag på en bra kennel med just min hund. Men det visar sig vara svårare än svårast! Jag vill inte bara skaffa en hund utan jag vill ju hitta the one och då är det så många faktorer som jag väger in, såklart.. Det är ju ändå en ny familjemedlem som ska vara hos oss många år framöver. Tipsa gärna om ni vet någon som är bra och föder upp chihuahuor!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards