Hessingen

Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Isadora - 17 oktober 2007 19:47







Suktar efter en svart mellanväska med axelrem, denna från Asos rea hade inte suttit helt fel. Men nu har jag inte riktigt de kulorna..



Av Isadora - 17 oktober 2007 19:20


Inte mycket bloggande, jag är dock inte förvånad.. annat som jag väljer att lägga mig tid på nu, andra prioriteringar som sagt!

Lilla mamsen och jag har lagat mat tillsammans ikväll och nu vankas snart efterätt framför Bonde söker fru ovh Top Model, Sverige suger för övrigt i det.. Men det är något med det pinsamma som bara gör att jag måste titta likt förbannat! Som vid en olycka, alla som åker förbi bara måste titta.



 


Unna dig lyx i vardagen!




Frödinge kladdkaka med glass i stora lass!!


 

Lyx
Av Isadora - 17 oktober 2007 16:07




 




 

 Bild: lerum.se





 

Idag har jag spenderat största delen på statsarkivet, letat massa fakta i gamla böcker från urminnestider.. Några av böckerna kunde jag inte ens tyda och sidorna var vågiga och gamla. Kändes ändå väldigt mäktigt att sitta och hålla i något som ändå rymmer så mycket historia som de böckerna!


Nu hemkommen och min hubby och mina käre far fixar för fullt med installation för min boxer så jag kan se tv och här sitter jag vid datorn tillför inte ett jota..



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards