Hessingen

Alla inlägg under december 2010

Av Isadora - 31 december 2010 13:12





Det blir en favorit i repris dagen till ära!





  


Av Isadora - 31 december 2010 13:07


Gott Nytt År fina läsare & vänner!



  


Av Isadora - 30 december 2010 13:54


 

 

Bästa respektive sämsta 2010.

 


Bästa var utan tvekan Salem Al Fakis på Berns i Maj.


  










Sämsta ute i världen var Haiti.


  

Min vän Talal tog denna bild bild när han var där och jobbade med räddningsarbete.

 






Sämsta personligen var och är mitt examensarbete, inte färdigt än!




    












Samt när jag inte fick tag i killen som var på väg till Thailand, jag trodde något hemskt hade inträffat, lång historia...



  

















Bästa respektive sämsta köpet 2010.

 

 



Mitt bästa köp är helt klart min bebis, från LV.


  







 Inte att förglömma, mina fina ljusstakar i mässing!


  









Mitt sämsta köp är är definitivt denna skinnjacka som jag sålde någon vecka efter jag hittat "the one"!


  










 

2011

 






Sen en liten titt på det kommande året, hur känner jag inför det?

 

Det känns som 2011 är förändringens år, förändringens vindar kommer blåsa stark känner jag. Både flytt och nytt jobb efter min examen står på tur och det känns både skönt, spännande och läskigt som med alla förändringar. Men jag tror framförallt det kommer bli skönt och lugnt att få komma på plats och äntligen få börja leva på riktigt. Jag har även stora förhoppningar att jag får möjligheten att återvända till USA detta år och hälsa på alla gamla kompisar som jag lämnade kvar samt få återuppleva alla fina platser och den sköna kulturen som känns så hemma.





Av Isadora - 29 december 2010 20:25




När skolan är över ska jag fira detta med att skaka loss som en galning på dansgolvet till mina storfavoriter för stunden!

Nämligen dessa:
















Puss!!

 

Av Isadora - 29 december 2010 20:24



Idag fick jag ny energi efter frukostdejt med den här pärlan, tack sweetie!

 

 

 

  

Av Isadora - 28 december 2010 16:35


Jag är så fruktansvärt less på att skriva den här uppsatsen så ni anar inte!!! Jag känner mig riktigt låg idag, jag vet att det inte är långt kvar men jag är redan helt slut. Jag har inga mer krafter för något annat och det enda jag vill är att göra allt annat än och plugga, fy fan! Nej, ska försöka rycka upp mig, se någon fin film som gör mig glad..



Kram


Av Isadora - 27 december 2010 15:23


Pluggandet fortsätter här hemma, gud vad jag önskar att jag vore färdig nu! Jag vill sysselsätta mig med något annat, kanske kika efter något jobb som verkar intressant, fila på en ansökan eller bara vara rent utav? Ja, träffa vänner vore fint. Imorgon ska jag ta en paus och fika med en gammal vän från förorten där jag är uppväxt, hon är bosatt i London men är hemma i Sverige och firar jul i några dagar.



Av Isadora - 26 december 2010 15:22


  






  



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards