Hessingen

Alla inlägg under juni 2009

Av Isadora - 28 juni 2009 18:44



Gårdagen var en riktigt lyckad dag från början till slut! Med bad och sol och middag på sjökrogen hos min barndomsvän med fästman och vän. Hade ont i magen efter alla skrattattacker! Vi hade det riktigt trevligt och när jag kom hem vi ett så var jag riktigt trött..

I dag har det varit lugnt, bara varit hemma och njutit av solen och läst bok. I morgon är det jobb igen så gäller att vara utvilad tills dess. Sista veckan innan semester!



Av Isadora - 27 juni 2009 10:15


I dag blir det sol och ev. bad i Tyresö Strand när min barndomsvän växte upp och där även jag spenderat mycket av mina somrar. Det känns hemma men mycket är inte sig likt dock.. Ska iaf bli skönt att få träffa gamla vänner och komma ut och njuta när man är ledig!


Hoppas ni alla får en fin dag!



Av Isadora - 26 juni 2009 12:29




 

Chocken från morgonens nyheter börjar sakta lägga sig men man kan fortfarande inte förstå. Han dog alldeles för tidigt, en av min generations största legender anser jag. Min stora barndomsidol som jag har så många minnen till som jag delar med mina barndomsvänner. Trots att solen lyser utanför har jag svårt att känna mig väl till mods..


Tack för allt du gav oss, du var en gåva!

RIP




Av Isadora - 23 juni 2009 23:39


Det blir inga galet långa inlägg denna vecka känns det som, trött som aldrig förr. Visst, underbart att ha möjligheten att få vistas mycket ute när det är fint väder men ack så trött man blir av massa sol hela dagen! Nu ska vi inte klaga.. Nej, men nu ska sovas! I morgon är det jobb igen, sen till IKEA med loverboy, äntligen ska vi få hem en garderob!!


Natti



Av Isadora - 23 juni 2009 23:11




 







 

Av Isadora - 22 juni 2009 21:46


Jobb i dag och inte så mycket mer spännande på agendan. Har passat på att mysa i solen och gett mamma, manikyr och pedikyr. Hon verkade iaf vara glad och då blir jag glad! Nu ska jag se färdigt på film och sen krypa ner i sängen för kvällen!


Tjipp!



Av Isadora - 21 juni 2009 17:10



Midsommarafton och midsommardagen var verkligen lyckade! I fredags var vi hos vänner, jag och karln min. Hade fem-kamp, spelade kubb och åt och drack gott i trevligt sällskap. Det blev lite lugnare i går då vi blev bjudna på middag hemma hos en av våra vänner och spelade lite spel innan det kändes som det var dags för mig att åka hem.


Jag har i dag passat på att sitta på balkongen med min bok medan tvätten hoppade runt i tvättmaskinen, för i morgon är det jobb som gäller hela veckan!



Av Isadora - 21 juni 2009 14:14



 





 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards