Hessingen

Alla inlägg under februari 2007

Av Isadora - 28 februari 2007 20:35

Kika in denna artikel i Aftonbladet för mer info!

Av Isadora - 28 februari 2007 19:06

Hittade inget till älsklingen idag! Men få ge mig ut imorgon istället, håller tummarna att jakten då blir mer lyckad..
Hittade dessvärre saker till mig själv! haha Det är det ingen brist på direkt. Var på Åhlens o hittade två bastoppar i svart o marinblå med puffärm, extra långa för min lååånga midja. Kan vara ett rent helsike ibland. Dessa toppar var i materialet bomull/modal, skönt mot huden o därav var passformen underbar! Blir nog fler av den blandningen, en riktig hit enligt mig!! 150:-/styck för den som är intresserad! Hittade också en långärmad, randig tröja i marin/aprikos med fin ringning o också den i jätteskönt material. Köpte mig ett par duntofflor också då mina gamla är helt trasiga så det var jag värd, tyckte jag.. Ni kan förstå att jag är supernöjd!

Nu ska jag upp till mamsen o kvällsfika o sen blir det mys framför tv, skönt! Ha en bra kväll alla!

Av Isadora - 28 februari 2007 12:28

Såsom denna..

Av Isadora - 28 februari 2007 12:18

Idag fyller min bejbi år, känns som om det inte var så länge sen han fyllde men det bevisar ju hur snabbt tiden går när man har vissa hållpunkter på året!
Jag ska fira honom på fredag, det blir vår dag tillsammans. Jag gillar att "presenta" folk, sånt är så kul! Ska ge mig ut på stan idag och hitta det sista..

Av Isadora - 27 februari 2007 19:45

Keira Knightley

Av Isadora - 27 februari 2007 18:03

Jag har alltid fått höra att jag är väldigt omtänksam som person. Jag går ofta och finular på saker som gör mina nära o kära glada. Små presenter i vardagen som ger deras dag det där extra. Sånt gör mig glad!

Hade fått nys om att en kompis jag har i USA saknade svenskt godis, när vi bodde där tillsammans så skickade min familj massa o hon fick prova. Den bästa godiset hon någonsin smakat! Så jag tänkte skicka över ett lass, blir nog Karamellkungen där man kan välja olika sorter sen är det nästan bara det godiset jag äter. Alltid färskt! Klart hon ska ha det, endast det bästa är gott nog :)

Funderar faktiskt när jag var där om man kunde bli underleverantör o exportera svenskt godis till staterna, why not liksom? Dom är verkligen i behov av det! Skulle gå som smör i solsken tror jag.. Undrar varför inte kommit på det tidigare?

Av Isadora - 27 februari 2007 17:42

Känner att jag håller på att bli sjuk, känner mig hängig o så. Usch vill inte, inte IGEN! Har proppat i mig massa hälsokost så får väl se om det bli bättre, kan inte vara sjuk mer nu. Yttligare ett skäl till varför jag vill att det ska bli vår, då vistas man mer utomhus o slipper alla bacillusker :)

Av Isadora - 27 februari 2007 07:41

Har alltid varit lite extra förtjust i redheads, vet inte varför men måste nog ha med att det står för annorlunda. And I like different..

Sophia Bush

Kate Bosworth

Hon var så mycket vackrare i början av hennes karriär då hon hade lite mer kött på benen.

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards