Hessingen

Alla inlägg under december 2009

Av Isadora - 31 december 2009 14:44


Sista dagen på det här året och det känns riktigt bra! Jag har varit sjuk till och från i 2 veckor nu och det börjar faktiskt vända nu, kunde i alla fall andas under natten så alltid något att fira! Jag känner mig för övrigt riktigt peppad inför det här året, det är nu det händer! Det kan ju inte blir värre, right? Ett nytt årtionde, lite spännande faktiskt när man tänker efter.


Hoppas ni får en fin nyårsdag och afton!


 

  

Av Isadora - 30 december 2009 13:41


Dan före sista dan på året.. Ska i väg till killen lite senare, vi vann ju bingolotter till i kväll då vi spelade på uppesittarkvällen. Jag kanske inte kan tänka mig spela varje gång men vinner man är det ju alltid kul! Får se hur kvällen blir i morgon, det blir i alla fall middag på tu man hand. Jag har beställt fläskfilé med potatisgratäng, mums! Jag känner inte personligen att jag måste göra något speciellt på nyår, det som är speciellt är ju året som komma skall!

Nej nu måste jag plugga lite så jag slipper den värsta tentastressen..


  

Härliga sommar för två år sen!

 

 


Kram

Av Isadora - 29 december 2009 22:31


2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gjorde något jag borde gjort för länge sen, så ja. Och jag är riktigt stolt över det!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Träffa mina vänner mer var jag bättre på ett tag, det andra not so much..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte än.

4. Dog någon som stod dig nära? Som tur var inte men en nära vän miste en närstående vilket smärta mycket.

5. Vilka länder besökte du? Höll mig hemma i Sverige.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer tid med vännerna och Smögen-resa!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? En viss dag i juli..

8. Vad var din största framgång 2009? Att våga ta ett stort steg åt rätt riktning!

9. Största misstaget? Beställa något från Kina, kopior såklart, verkligen slänga pengarna i sjön!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, tyvärr men hoppas det blir bättre kommande år! I believe!

11. Bästa köpet? Min cykel!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Cykeln igen, trots rea.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Smögen-resan
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Darin med Run away och självklart Rap das armas
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Helt klart det värsta året hittills på många sätt..

16. Vad önskar du att du gjort mer? Fångat dagen!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tvångsmässiga saker...

18. Hur tillbringar du julen? Hemma i lugnets vrå.

19. Blev du kär i år? Nej, det var jag sedan innan!

20. Favoritprogram på TV? Gillar inte tv så mycket..

21. Bästa boken du läste i år? o.s.a och Väninnan av Denise Rudberg
22. Största musikaliska upptäckten? Som jag hade dig förut med Melissa Horn och Lars Winnerbäck, bästa låten!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Oj, minns inte..

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med bästa vännerna!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Tagit mig i kragen tidigare?

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Disaster!

29. Vad fick dig att må bra? Vännerna, familj och killen.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Alltid Mark...

31. Vem saknade du? Vänner i USA.
32. De bästa nya människorna du träffade? Nämner inga namn men under en viss resa mötte jag flera trevliga människor!

 

 

Av Isadora - 28 december 2009 13:46


I dag blir det fullt ös, medvetslös, plugga för fulla muggar" Jag har redan lyckats skriva en hel sida, five more to go.. I morgon ska det bli hela -12 grader så jag stannar mer än gärna inne och pluggar då, kanske förståeligt. Senare i veckan tänkte jag bege mig till killen, gäller att passa på att umgås när man är ledig vilket vi är dåliga på för övrigt.


Hoppas ni alla har en fin början på denna vecka!

Av Isadora - 28 december 2009 12:55


När året går mot sitt slut så måste jag bara publicera årets bästa bild!

 

 

  



God Fortsättning & Ett Gott Nytt År

 

Önskar jag mina läsare!

Av Isadora - 27 december 2009 15:03


Julen har varit bra men av olika skäl har jag varit lite låg de senaste dagarna, måste försöka få lite energi så jag kan få lite plugg gjort. Inte för det är någon stress, tentan ska itne vara inne förän den 15:e januari men kan vara skönt att veta var man är på väg. Blir väldigt lugnt, har tänkt bege mig in mot stan i morgon om jag inte blir inringd för jobb.


Tjing, tjing!

Av Isadora - 25 december 2009 11:41



  

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards