Hessingen

Alla inlägg under november 2009

Av Isadora - 30 november 2009 22:40


En litet steg i rätt riktning för att sedan ta det stora klivet fullt ut!


  

Av Isadora - 30 november 2009 22:26


Skola i dag, tidigt uppe i ottan men nu är det enbart 7 dagar kvar i skolan i morgon är det dags för sista praktiken den här terminen. Det har verkligen gått hur snabbt som helst och jag är färdig om drygt ett år, var tog alla åren i väg? Lite skönt dock, vill äntligen flyga ur boet för gott för att aldrig återvända och klara av att stå på egna ben, finns inget jag längtar mer efter just nu.


Av Isadora - 29 november 2009 19:44


Var i väg med mamma i förmiddags och köpte julblommor, höll nästan inte på att bli något då brandalarmet gick och alla köpsugna kunder slussades ut tills brandkåren kom. Resten av dagen har vi bara pysslat hemma och fikat, killen var tom förbi en stund<3

 

Jag önskar er alla en trevlig första advent!

 

  

Av Isadora - 28 november 2009 22:16


Riktigt fina knähöga stövlar från Topshop som gärna får bli mina!

 


  


 

 

Källa: www.topshop.com

Av Isadora - 28 november 2009 18:58


LOVE, LOVE, LOVE - I AM IN LOVE!

Skulle jag ut och skaka rumpan i kväll skulle denna låt vara given, gah!

 

Av Isadora - 28 november 2009 17:31


Jag har varit på jakt efter ärmlösa blusar utan att lyckas ett bra tag nu. Men när jag av en slump stötte på en likadan som den lila jag har blev det givetvis ett köp!

Från Divided, för 199:-

  

Av Isadora - 28 november 2009 15:39


På förmiddagen sparkade jag igång med intervallträning och styrka efter det, var så länge sen jag tränade riktigt ordentligt men nu har suget kommit tillbaka! Sen efter det avnjöts en riktigt helgfrukost med allt vad det innebär och nu är det bara till att göra fint här hemma för advent i morgon, mys!


Drog väg till ett par kompisar efter skolan i går, kände att jag behövde få skratta och bara vara med människor som får mig att må bra. Behöver det extra mycket nu känner jag.. Mer sånt!


Av Isadora - 27 november 2009 00:22


En sen dagens, på biodejt!


  

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards