Hessingen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Isadora - 31 oktober 2010 14:01


Känns som igår men det var så länge sen nu.. Återförening på G också, trevligt att få återuppleva gamla minnen från 90-talet! Robbie var ju så snygg här, den här låten är mitt starkaste minnen av gruppen och kanske en av de bästa låtarna?




Av Isadora - 31 oktober 2010 12:11

  


Det verkar inte som det fanns tid för mig att åka på barnkalas idag, trots att jag satt inne hela dagen och skrev igår. Jag får helt enkelt fortsätta idag! Imorgon är det jobb som gäller och det var svårt att vända tillbaka på dygnet, ska ju vara på plats redan kl. 8 imorgon och jag är van att kliva upp vid 11. Får se hur det går...




Nu ska jag fortsätta plugga all of ya'll!




Av Isadora - 30 oktober 2010 20:31


I feel so @ home..

 

 

  


Av Isadora - 30 oktober 2010 20:10


Jag har nu suttit hela dagen framför datorn och skrivit på min uppsats samt vänt och vridit på alla mina anteckningar och böcker som jag har till mit förfogande. Usch, är så trött nu! Så jag tar nog kväll nu för att se lite bra serier sen hoppa in i duschen innan jag säger god natt. Imorgon ska jag och killen på barnkalas, lillkillen fyller 2 år redan! Så vi ska ut till killens syters familj för firande. Sen måste jag nog tvätta och städa lite inför den nya veckan. Det blir jobb de färsta dagarna sen måste jag skriva av bara fan på uppsatsen!


Tjipp, tjipp!


Av Isadora - 29 oktober 2010 21:23


Dagen har innehållit mycket stress men jag har även fått mycket gjort och varit på trevligheter ikväll! På dagen var jag hon klassläraren där jag praktiserar och gick igenom lektionerna jag ska ha när han är bortrest i två veckor. Sen hem fort för lite tillpiffning innan bästa vännens mingel på hennes salong där hon och en kollega ska jobba tillsammans, spännnande! Nu blir det lugna gatan hemma för imorgon måste jag verkligen sätta tänderna i uppsatsen!


Kram


Av Isadora - 29 oktober 2010 21:21



  


Av Isadora - 27 oktober 2010 14:18



Vem vill du vara?


  

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards