Hessingen

Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av Isadora - 21 oktober 2007 13:11


Segt idag, fick sova mer denna natt en natten innan.. Min lilla älskling snarkade så hårt så jag nästan trodde att jag bodde vid ett sågverk, haha!

I natt sov man väl så bra av ren utmattning både han och jag, stackarn, jag bara puttar på honom hela tiden o ber honom lägga sig på sidan. Här hos oss är det nog jag som är mannen i huset, hihi..


Idag är det plugg som vanligt som gäller, ingen är väl förvånad vid det här laget? Men lika bra att alla vänjer sig för jag kommer tjata om det minst 4 år till!

Har iaf varit uppe hos min föräldrar o de hade gäst i form av Sophies käre mor, satt o snacka med de vid frukostbordet imorse, de hade lite ont i håret idag så här dagen efter.. De var nämligen o såg Rivierans guldgossar på Cirkus igår! Gick tom o la sig senare än jag o my hubby, hör o häpna, jag säger ju det jag håller på att bli tant!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards