Hessingen

Alla inlägg under maj 2010

Av Isadora - 31 maj 2010 14:31


 

Kjolen är ett kap från indiska!

 





  



Av Isadora - 31 maj 2010 14:25


 

Jag är kär i dessa från Rag and Bone!

 



  





Källa: www.trendology.org


Av Isadora - 31 maj 2010 14:12


Jag var och röntgade fingret idag och det gick väl så där, uppskattar inte att bli bemött som ett ting istället för en människa. Tråkigt när människor är på fel jobb och inte kan bemöta andra människor på ett humant sätt.. Anyways.. Läkaren kunde inte hitta någon sticka, eller någon bit av den, så jag antar att de inte vill öppna upp på kirurgen då heller. Ska vänta nu tills jag får svar från husläkaren och se om det eventuallt bara kan vara ärrvävnad? The neverending story continues.. Blev inget jobb idag och kanske lika bra det? Jag hoppas i alla fall att jag får lite nu i juni men tveksamt. Nu är man ju äntligen ledig från studierna men ingen jobb, the story of my life! Jag vet med all säkerhet att jag kommer få jobba i augusti men det är då det! Den som lever får se hur resten av sommaren kommer te sig..


Tjing..

Av Isadora - 30 maj 2010 18:38



 

Denna fina bukett fick min mamma tidigare i veckan, det doftar ljuvligt i hela huset!

 

 

  

 


 

Av Isadora - 30 maj 2010 18:29



  



Seg och bra söndag i solen och med tvättmaskinerna som hoppade för fullt, så skönt att få lite gjort! Nu måste jag fortsätta städa.. Längtar till den dagen då man har någon som gör det åt en, måste ha städerska sen! Mors dag idag och jag har mest umgåtts med lilla mamma. Imorgon ska jag till sjukhuset och röntga mitt finger, stickan vägrar komma ut! Känns dock lite overkill men jag vill bara ha ut fanskapet! Då varken jag, distriktsköterska eller husläkaren lyckades känns detta som sista utvägen..


Tjenixen!


Av Isadora - 29 maj 2010 19:04


 

Nu drar jag på middag!

 



  



Av Isadora - 29 maj 2010 18:30




Det blev en riktigt lång hajk på "andra sidan" tidigare idag, där vill jag bo! Så fint och nära till mycket, t.ex familjen<3 Men även nära till stan, vattnet och grönska, mucho importante! Det har inte hänt så fasligt mycket idag och nu blir det middag på bästa Mosaik med två andra par, sweet!


Have a good one!

 

Av Isadora - 28 maj 2010 20:13



 

När jag somnar på kvällarna doftar det helt ljuvligt.. älskade maj!

 

 

  



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards