Hessingen

Alla inlägg under oktober 2007

Av Isadora - 9 oktober 2007 16:44



Jag vann tävlingen jag skickade in till bara på måfå igår, jag som aldrig vinner något får nog allt ta och sluta säga så!



*Happy happy*





Update; Länk fixad för dom som är intresserade!



 







Av Isadora - 9 oktober 2007 16:03


Var lite segt idag, jobbigt när man har skola bara på eftermiddagen, känns som om hela dagen går bort då.. Tycker inte om att planera något innan, för jag känner mig så stressad när man har något att passa sen!

Magsmärtor och segheten fick mig nästan att strunta i skolan, bara 2h och ett ämne som inte ligger mig så nära hjärtat, men till slut övertalade jag mig själv. Vad jag inte visste då var att ingen visste var vår lärare var på skolan, ingen hade hört något ifrån honom på hela dagen så det var bara att åka hem igen.. typiskt min tur känns det som!


Nu finns inga ursäkter mer, bara att sätta tänderna i hemtentan!





Av Isadora - 8 oktober 2007 22:50



På senaste tiden har det bara blivit mycket inredning till pojken min,

nästan så man glömt bort sig själv.. 





Önskar mig nya, mjuka handdukar.. Känns som det var länge sen mina

var mjuka! haha Den här gången skulle det vara kul med

en stark färg som denna...


 




 Från IKEA                           



Av Isadora - 8 oktober 2007 17:32



 


                                Varning för Stor dagens!







 












 



Av Isadora - 8 oktober 2007 12:33






 

Höll på att garva ihjäl mig när jag öppnat upp ett par av dom strumpbyxorna jag beställt från H&M, strumpbyxorna var passande nog så "stora" att en liten bebis skulle kunna ha dom!


Iofs kan man ju töja ut dom men att det skulle vara stl L, enligt H&M motsvarar 44-46, my ass!






 









 


Svårt kanske att se på bild när man inte har något att jämföra med men ca 40 cm långa är dom i "outtöjt" tillstånd..




 




 


Av Isadora - 8 oktober 2007 12:05


Idag är det lite tvättning som står på schemat, sen ska jag iväg på lite "jobbträning". Jag är nämligen barnflicka till en lillkille på 18 mån, ska bli spännande hur denna resa utvecklar sig!

Har inte hunnit plugga något idag men får ta tag i det när jag kommer hem igen, man är ju som mest effektiv på kvällar konstigt nog..


Usch, blir så irriterad på dom människorna i detta hus som behagar använda tvättstugan som sin egen trots att någon annan bokat den! Nästa gång ska jag ta mig f*n göra likadant..



Av Isadora - 7 oktober 2007 23:26




 

Det var inte länge sen Michelle Williams klippte sig riktigt kort men jag måste nog ärligt säga att detta var ännu sötare nu när det vuxit ut lite, passar perfekt med hennes docksöta ansiktet!

Inte alla som passar i kort hår, det ska gudarna veta..





 



 


Bild: people.com





 


Av Isadora - 7 oktober 2007 21:36



Jag är så arg så jag vill gråta!! Mina älsklingar har blivit utsatt för vandalism i natt!!!

Och jag vet inte utav vem ens, av någon nedrans jycke eller kanske en j*vla unge som lekt hund har tuggat sönder mina skor! Inte sönder o samma direkt men dom är iaf förstörda i mina ögon..



 

Frågan är då nu om jag ska köpa mig ett par nya eller gå med dom till skomakarn?

Kommer ju reta gallfeber på mig varja gång jag har dom, kommer tycka dom ser "missbildade" ut. Dom var iofs inte svindyra men är man fattig student som räknas ju varende krona..







 


Update: Nu med lite eftertanke och med mammas hjälp att kartlägga mina senaste dygn har jag kommit fram till vem den skyldiga äro, nu med facit i hand är det ju inte så konstigt att dom inte har come clean om man säger så..


Äsklingen min är så snäll o köper mig ett par nya som plåster på såren :) Love you!



Nu kan jag också få en god nattssömn.. 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards