Hessingen

Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Isadora - 19 oktober 2007 15:05



Idag myser jag runt med all rätt, ska bara sitta vid datorn och få ihop något på mitt projektarbete. När jag vågade mig ut förut så hade jag min

nya jacka, köpte den igår mest för att jag ska ha när jag

jobbar, när jag leker med lillgrabben. Men den blir

super att ha till vardags också!



Thanks bejb för att du gjorde det möjligt, nu slipper jag frysa!





Av Isadora - 19 oktober 2007 12:23


 Inte så värst smickrande klänning på Eva Mendes, klänningens midja bör ju sitta i midjan på en själv annars så ser man ju bara "preggy" ut..

Och sen känns det så slaffsigt att inte ha en bh under en klänning med sånt här tyg som det är på denna, håller ju inte in ett dugg men vad vet jag, kanske är meningen att den ska kännas "fri"?


 




                      



                        Bild: people.com





 


Av Isadora - 19 oktober 2007 12:21



Vill ha denna fina miniklänning från Asos, nu när den är på rea och allt.. Skulle vara super i sommar, jag är redan där i tankarna! haha

Men vadå, det värmer ju!



Av Isadora - 19 oktober 2007 11:33





Klickade hem denna kjol bara för att se om den skulle kunna passa en kurvig tjej som jag! Var inne på Glitzys sida och såg att den satt superfint på henne så kanske finns en chans att den gör det på mig också?

Hon är ju som jag inte en size 0, resonerade jag!


Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen sticka iväg till min hudteraupeft!

 Var ett bra tag sen jag var där sist..



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards