Hessingen

Alla inlägg under juli 2009

Av Isadora - 31 juli 2009 17:27


I dag försökte jag verkligen vända tillbaka på dygnet genom att stiga upp tidigare, sagt och gjort så begav vi oss i solen så länge det varade. Jagade bort massa gäss och åkte sen för att inhandla en present till födelsedagsbarnet som fyller 30 i morgon. Eller har fest då iaf. I dag är det någon annan som fyller 30 som jag inte känner så väl men alla ska dit så då beger även vi oss dit. I morgon är det dags för mig att ta mitt pick och pack och återvända hem igen! Göra mig redo för att jobba några veckor innan skolan starta på nytt.


Hoppas ni får en fin kväll!



Av Isadora - 31 juli 2009 17:21


  Så enkelt och så gott, kommande klassiker?    





       

Lyx
Av Isadora - 30 juli 2009 14:53

   

 


Vi hade riktigt trevligt på Grönan i går, ölade på Kryddhyllan, vann massa choklad som vanligt och körde fem-kamp. Vi gick inte hem för dom stängde och passade på att promenera hela vägen till Rådhuset som är några kilometer. Men det kändes bara skönt en sval sensommarnatt.. Känns konstigt att semestern snart är slut men att bara vara ledig har varit lyx i sig!    


Av Isadora - 28 juli 2009 15:54


I går var jag en snabbis på stan, hade lite ärenden, har nog inte varit på stan på drygt två månader. Jeez*  I dag blir det lugnt, kanske bakar något gott? Innan måste vi ta oss till centrum för att köpa skjorta till bröllopt vi ska på nästa helg! I morgon siktar vi på Grönan, hoppas det blir lite bättre väder tills dess?Verkar som det är slut med sol nu.. Vad snabbt denna sommar gått! Kanske man alltid säger? Men denna sommar har jag haft semester färre veckor  än tidigare, både tillsammans med karln och ensam. Börjar jobba redan nästa vecka och tills skolan börjar i slutet av augusti.





Av Isadora - 26 juli 2009 16:50

   
  

Av Isadora - 26 juli 2009 15:03


 


Vi åkte relativit tidigt i går eftersom middagen började vid sex. Åt opch drack gott och så blev vi försedda med drinkbiljetter och ett band började spela hits efter hits. Riktigt kul med folk som verkligen kan dansa! Måste nog börja på den där danskursen jag funderade på tidigare. En bekants föräldrar håller i den och dom är riktigt duktiga. Det blev en relativit tidig hemgång, jag hade ont i fötterna av att dansa i dåliga skor men annars var det riktigt bra!


Något som var mindre roligt var när vi såg att det brann i ett hus längre bort vid ängen där vi var. Vi befann oss på en gammal gård nära Tensta med enbart ängar utanför. Läste nu när jag vaknade att flera hade omkommit, usch så hemskt.



Av Isadora - 25 juli 2009 13:10


Det blev inte tidigt i går heller men hade riktigt trevligt. Åt tacos och kollade på youtube-klipp tills jag och karln tog cykeln hem. Vi hade planer att ge oss ut i det fina vädret men det behagade aldrig dyka upp så blir nog andra planer. I kväll är det 30-årsfest, så vi startar rätt tidigt då vi förväntas vara på plats redan vid sex.


Tjipp tjipp**



Av Isadora - 24 juli 2009 14:15


 


Vi hade det riktigt trevligt i går, fler vi kände dök upp och grillade! Senare på kvällen åkte värdparets vattenpipa fram och jag fick flashback tillbaka till min födelsedag.. När monsunregnet kom så flyttade vi in och spelade kort enda inpå småtimmarna. I dag har jag faktiskt grundmålat i sovrummet medan karln åkte till IKEA för att byta det som blivit fel.

Senare i kväll är vi bjudna på middag hos min favorit och jag ska spela trummor som aldrig förr!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards