Hessingen

Alla inlägg under juli 2007

Av Isadora - 10 juli 2007 12:16




I just love 'em!



Av Isadora - 10 juli 2007 11:08


Idag ska jag försöka få med mig karln min till diverse inredningsställen, bara strosa runt i slappa kläder som värsta Svensson-familjen på campingsemester och få lite inspiration. För min karl är inte en sån som går i dessa affärer annars men nu är han illa tvungen för snart flyttar han, eller snart o snart.. Men lika bra att passa på nu när det är sånt här väder o vi är lediga plus att det är skönt att gå så här långt innan så man slipper känna stress att man måste köpa något. Jag behöver tänkta på något annat också för ett tag, har lite bekymmer som äter upp mig inifrån.. That's life my friends.

Av Isadora - 9 juli 2007 18:40


När det finns minst lika bra & billigare alternativ som den här från Ellos, jag är helnöjd!





Jag har både det marina & svarta setet!



 

Av Isadora - 9 juli 2007 12:38

Idag händer inte mycket, det verkar aldrig komma något uppehåll så man vågar sig ut, typiskt! Passar på att kolla en massa Seinfeld-boxar istället. Har planer på att åka hem o hämta lite saker som jag glömde o tänkte passa på att äta middag hemma med mamma då älsklingen o grabbarna ska iväg på fotbollsmatch..

Av Isadora - 8 juli 2007 18:54




Lite sugen på denna klocka från Ur & Penn, lagom *blingig*, lagom klassisk i

 mina mått mätta. Jag har alltid varit väldigt svår när det kommer till

 klockar, vill inte att det ska se för manligt men

 ändå klassiskt & kvinnligt.






 

Bild: Ur & Penn         



 


Av Isadora - 8 juli 2007 14:48

Idag händer det inte för mycket, efter som regnet envisas med att ösa ner så passar jag på att tvätta en massa så min darling & jag har rena kläder för ingen kul o vara hemma o göra sånt tråk när solen behagar komma tillbaka igen. Sen har jag suttit o designat i Svedbergs inredningsprogram, hur kul som helst o påminde min om inredningen jag läste i höstas fast då ritade vi allt för hand men det var kul det också så man få se hur det går att komma till det färdiga resultatet, från A till B liksom. Dataprogram är skönt när man är lite bekväm av sig, eller snarare lat!




 




 


Inspirationsbild: Svedbergs.se


Av Isadora - 7 juli 2007 22:38


En skiva gick på repeat på jobbet, många låtar fastnade garanterat kan jag ju säga. One in particular;



En liten gris i USA

skaka rumpan varje dag.


One little pig in USA

shaking bacon everyday.




Haha, bara en liten notis så där..


Av Isadora - 7 juli 2007 20:30


När jag en dag kommer hem från jobbet fick jag världens inspiration när mamma står o målar om matsalsmöblerna i härligt vitt, så jag satte igång med en hylla jag fyndat på loppis..

Som till slut gick över styr då jag började med det när jag var trött & grinig som man lätt är efter en lång dag på jobbet men sån är jag, ska göra saker tills jag stupar! Men snäll som mamma är så gjorde hon färdigt allt så resultat få komma senare när jag har vägarna förbi hemma igen!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards