Hessingen

Alla inlägg den 7 juli 2007

Av Isadora - 7 juli 2007 22:38


En skiva gick på repeat på jobbet, många låtar fastnade garanterat kan jag ju säga. One in particular;



En liten gris i USA

skaka rumpan varje dag.


One little pig in USA

shaking bacon everyday.




Haha, bara en liten notis så där..


Av Isadora - 7 juli 2007 20:30


När jag en dag kommer hem från jobbet fick jag världens inspiration när mamma står o målar om matsalsmöblerna i härligt vitt, så jag satte igång med en hylla jag fyndat på loppis..

Som till slut gick över styr då jag började med det när jag var trött & grinig som man lätt är efter en lång dag på jobbet men sån är jag, ska göra saker tills jag stupar! Men snäll som mamma är så gjorde hon färdigt allt så resultat få komma senare när jag har vägarna förbi hemma igen!



Av Isadora - 7 juli 2007 20:01


Regnet bara öser ner, men jag är glad för det för jag har semester!

Tofflor på för det är lite dragit.. Hoppas vi går iväg på fest sen, skulle vara trevligt men om inte så blir det bara att vara hemma o se film eller liknande.. Skönt det med!


Dagens låt är iaf:

Tomas Ledin Här under sommarhimlen


Så får man känna lite sommarkänslor ändå!


Av Isadora - 7 juli 2007 14:55



Igår tog en verkligen tillbaka i tiden men denna gång kändes det som man blandade gammalt & nytt.

Var hos en av "mina" familjer, som jag varit hos jämt när jag växte upp, både min bror & jag men denna gång var min älskling med. Han hade inte träffat min andra familj eller tredje, fjärde eller var det nu blir..

Kärt barn vet ni!


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards