Hessingen

Alla inlägg under juli 2007

Av Isadora - 7 juli 2007 20:01


Regnet bara öser ner, men jag är glad för det för jag har semester!

Tofflor på för det är lite dragit.. Hoppas vi går iväg på fest sen, skulle vara trevligt men om inte så blir det bara att vara hemma o se film eller liknande.. Skönt det med!


Dagens låt är iaf:

Tomas Ledin Här under sommarhimlen


Så får man känna lite sommarkänslor ändå!


Av Isadora - 7 juli 2007 14:55



Igår tog en verkligen tillbaka i tiden men denna gång kändes det som man blandade gammalt & nytt.

Var hos en av "mina" familjer, som jag varit hos jämt när jag växte upp, både min bror & jag men denna gång var min älskling med. Han hade inte träffat min andra familj eller tredje, fjärde eller var det nu blir..

Kärt barn vet ni!


Av Isadora - 6 juli 2007 14:33



Aftonens klädsel blev denna, älskar mina skor, så sköna!

Och vilket kap sen, 150 pix efter rabattkort på Nilson.





 




Ursäkta att ni får se rakt ner i min bh men ville få med skorna också :P





 


Av Isadora - 6 juli 2007 12:02

Idag har vi haft storsädning på jobbet, skönt att röja upp till hösten! Får sluta lite tidigare så jag hinner iväg och fixa fina skorna, trött på mina Superga som bara skaver. Iaf en hel dag i dom.. Måste ha ett par tygskor som man kan ha längre utan att det känns som fotsulan brinner upp!

Sen måste jag packa det sista, fixa med Herkules o komma iväg till älsklingen min för vi ska på baluns ikväll! Hoppas på fint väder..

Ha en fortsatt trevlig dag!

Av Isadora - 5 juli 2007 21:37

Helt slut idag! Jobb, stan, tvätta o packa.. aah känns som om man spurtar i ett lopp eller liknande! Men imorgon kan jag pusta ut när jag väl är på plats. Baluns både imorgon o på lördag, ska bli trevligt, inte varje dag. Men perfekt att passa på nu till sommaren, så mysigt att sitta ute på kvällarna plus att man orkar gå iväg när man är ledig!

Idag när jag som vanligt flängde runt på jakt efter dom perfekta sakerna, (när ska man inse att perfektion inte går att uppnå??) så svor jag över semsterfirare som drog benen efter sig o turister som virrade run o inte hitta vilket resulterade att dessa människor stoppade upp för oss härligt stressade Stockholmare.. Skulle ha två-filigt som i London, haha illa men sant! Jag röstar för, iaf en dag då man jobbar o står i.. Våga vägra sölisar!

Av Isadora - 4 juli 2007 18:45

Känns som om dygnet inte har tilläckligt med timmar o man är ständigt trött! Iaf den här veckan men säkert bara för att man man vet att det inte är långt kvar nu o kroppen redan ställt in sig på semester..

Idag har jag varit o köpt present till en barndomsvän som fyller år på fredag, märkligt nog så fyller hennes 4 år äldre bror på samma dag o allt! Chansen för det är ju inte vidare stor men den finns ju som sagt o dom är beviset på det!


Har nu ett bra tag varit ute efter en lagom "vippig" svart kjol, har ju massa fina överdelar att ha till så nu är det bara den perfekt eller näst intill perfekta kjolen som fattas. Har en på gång så måste verkligen hålla tummarna att den finns inne i stan! Please..

Nu blir det räkmacka med boysen här över o sen jordgubbar med glass, en lång dush o sen bara slappa framför tvn o inte göra ett skit!

Av Isadora - 3 juli 2007 22:20

Jag som så gärna ville ha ett par vita i storlek 38 men nu är dom inte bara slut i hela Stockholm utan på centrallagret!! J*vla pisspåtta säger jag bara.. Det känns drygt att inte få tag på något som jag var så säker på att jag skulle få!




 

Men jag borde veta bättre, klart att billiga vita tygskor går åt som smör i solsken!


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards