Hessingen

Alla inlägg under juli 2007

Av Isadora - 20 juli 2007 12:33


Alla som är intresserade av en kort skinnkjol till hösten, kolla in Gina Tricots hemsida & hitta en billig för ynka 199:- som hittat!



Av Isadora - 20 juli 2007 11:57



 1. Tvätten på Victoria Beckhamm jeans måste jag bara ha! (www.people.com)


 2. Skinnjacka brunetten har på mingelbilden t.h är ju hur snygg som helst!  (www.stureplan.se)


 3. En lång kofta som denna från h&m vill jag ha men den kan inte vara i ull eller liknande krympande o stickigt material, is there anyone out there?


 4. Cecilia på Expressen visar här en så skön stil, allt är verkligen klockrent.. If only I could pull that off? *Drömmer mig vidare* (http://blogg.expressen.se/modebloggen/)


 5. Den fina kjolen från h&m, självklart plagiat av dyrare design (that's what h&m do) vill jag ha i höst men den har inte kommit in än men när den väl gör det då ska jag lägga vantarna på den!



Av Isadora - 19 juli 2007 13:39



Det här får bli den ultimata bilden inför hösten, så sött!

By H&M.





Av Isadora - 19 juli 2007 12:49



Ellos

Din Sko

Asos


Av Isadora - 19 juli 2007 12:07

Hade så kul igår, var som gamla goda tiden när vi hängde på vårt stamhak! Jag o Sophie dansade som aldrig förr, kändes helt befriande så det lovar gott inför vår resa senare i sommar, just us girls!

Men idag är man bra mör, inte så trött som jag brukar vara, tror det är vädret. Men man mår ju som man förtjänar så klart.. Ska satsa rejält på en am. brunch; creme cheese bagel med tomat, scrambled eggs med ost & hallon/blåbär smoothie. **yummie**


Sen har älskling bestämt oss för att röja upp ordentligt här hemma då det är så tråkigt väder, Foxxan har hårat ner som bara den så kan vara en bra idé. Jag blir lite smått tokig då det ligger framme så mycket saker, tar min energi, är ju kontrollmänniska o smått pedantisk!


Av Isadora - 18 juli 2007 18:03



Sån här lyx blir det för oss ikväll!



Lyx
Av Isadora - 18 juli 2007 12:01

Ikväll är det baluns men innan dess ska jag in till min hurterapeut, fixa lite inför sommaren, den har ju knappt börjat har jag bestämt mig för.

Idag blåser det lite men har bestämt att det inte ska behöva vara avgörande heller ikväll..


Update:

Nu är jag äntligen hemma.. Men på något konstigt sätt känner jag mig på jättedåligt humör, måste vara stressen jag utsätter mig för bara jag sätter mig på bussen annars brukar det vara lugnt. Stressar nog upp mig själv när jag kommer in till stan. Har nerverna utanpå kroppen som vi brukar säga.. Ska försöka äta lite, bejbi håller på för fullt i köket sen ska jag ta en dusch o rycka upp mig! I have to! Sen vet jag att det blir bättre när jag väl är på plats..

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards